معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پاییز همزمان با اجرای طرح تخفیف فروش شاهد افزایش شگفت انگیز فروش کتاب بودیم تا جایی که درصد فروش کتاب در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان ۲۳۳ درصد افزایش داشت.

افزایش فروش کتاب با اجرای طرح تخفیف فروش در خراسان رضوی

افشین تحفه گر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص فروش فصلی و آنلاین کتاب در زمان شیوع بیماری کرونا گفت: در بحث فروش فصلی کتاب اتفاق خوبی که افتاده است و شاید می شود گفت جز محسنات این شرایط بوده و هست این است که مردم اوقات فراغتشان را در زمان قرنطینه صرف مطالعه کتاب کردند و این جای خوشحالی است که بگویم ما در این مدت شاهد استقبال خوبی از سمت مردم و علاقه مندان به کتاب بودیم.

افشین تحفه گر ادامه داد: همیشه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه کتاب را از طریق فروش فصلی مستقیما در اختیار مخاطب قرار می دهد به این شکل که مخاطب با مراجعه به کتابفروشی کتاب مورد نظر را سفارش داده و از تخفیف آن استفاده می کند. در اجرای این طرح ما امسال و در فصل بهاره فروش خیلی خوبی را در راستای این طرح داشتیم که خوشبختانه در فصل تابستان این فروش بیشتر و در فصل پاییز همزمان با اجرای طرح تخفیف فروش شاهد افزایش شگفت انگیز فروش کتاب بودیم تا جایی که درصد فروش کتاب در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان ۲۳۳ درصد افزایش داشت. ۲۰ درصد یارانه آن را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متقبل شده و در اختیار کتابفروشان قرار داد که آنها هم مستقیم در اختیار مخاطبان قرار دادند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.