معاونت اجتماعی سپاه بردسکن گفت: تاکنون 6 محله آسیب دیده در شهرهای بردسکن ، انابد و شهرآباد شناسایی شده است.

شناسایی 6 محله آسیب دیده در  شهرهای بردسکن ، انابد و شهرآباد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ علی پورمحمد گفت:  یکی از ماموریت های  معاونت اجتماعی توجه به رفع  مسایل و مشکلات مردم به ویژه در نقاط محروم و دور دست است که درهمین راستا 6 محله به تعداد بیش از 300 خانوار  در سطح شهرهای بردسکن ، انابد و شهرآباد شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه  اکثر این خانواده ها  مشکلات اقتصادی دارند گفت: برخی از این خانواده ها  از کمترین امکانات برخوردار و حتی برای پرداخت قبوض خود مشکل دارند.

 معاونت اجتماعی سپاه بردسکن  بر حضور میدانی مسئولان دستگاههای اجرایی و خدماتی از این محلات تاکید کرد و گفت:  متاسفانه کرونا شرایط زندگی را برای این خانواده ها سخت کرده است و اگر به داد این خانواده ها نرسیم  ممکن است آسیب های اجتماعی دامن گیر  آنها شود.

سرهنگ پورمحمد با اشاره به  ایام شهادت حضرت زهرا (س) و  گرامی  داشت دهه بصریت و در آستانه  فرارسیدن اولین سالگرد سردار دل ها شهید حاج  قاسم سلیمانی  گفت:  همانطور که  مردم با بصیرت خود 9 دی را خلق کردند و  شهید سلیمانی با بصیرت فاطمی که داشت و در همه بحران ها پیشگام بود  امروز هم مدیران ادارات  باید  از حالت روز مرگی خارج  و خط و مشی  سردار شهید سلیمانی را در مسیر  خدمت کردن به مردم به عنوان ولی نعمت همه ما سرلوحه کار خود قرار دهند.  

وی اظهارداشت:  الحمدالله   فضای تعامل و همدلی در مجموعه مدیریتی شهرستان بردسکن حکم فرما است و  همه  مسئولان در حل مسایل و مشکلات مردم پای کار هستند و خوشبختانه تاکنون با برخی از نهادهای خدماتی مشکل برخی از خانواده های آسیب دیده مرتفع شده است ولی این کمک ها بسیار ناچیز است و باید همه دست به دست هم داد تا  مشکلات اقتصادی این خانواده ها را به حداقل برسانیم.  

معاونت اجتماعی سپاه بردسکن  عنوان کرد: در تامین سبدهای غذایی تاکنون با کمک بسیج سازندگی و فرماندهی سپاه  اقدامات خوبی صورت گرفته است و این روند همچنان ادامه دارد. وی از معرفی یک رابط اجتماعی در هر پایگاه مقاومت بسیج خبرداد  و گفت: هر محله یک مدیر اجتماعی دارد که برای آنها  نیز حکم صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.