مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در راستای کنترل ویروس کرونا و بر اساس بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع همه گیری این ویروس تا کنون 4 هزار و 215واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و عمومی به علت تخلف تعطیل شدند.

پلمب بیش از 4 هزار واحد صنفی  متخلف توسط  دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر حسنی با بیان اینکه در این مدت حدود ۲۷۴ هزار و ۲۰۸ مورد بازدید و آموزش موارد پیشگیری و کنترل کرونا در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است،  اظهارکرد: در این مدت بیش از ۷۶ هزار و ۳۵۳ مورد بازدید از اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش انجام و نکات اموزشی نیز به فعالان این مراکز ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان این حوزه به طور جدی برخورد می‌شود تصریح کرد: در این مدت ۲هزار و ۵۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یک هزار و ۶۷۷ مکان عمومی به دلیل تخلف بهداشتی تعطیل شده‌اند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

 حسنی با تاکید بر اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید ‏-۱۹ و نظارت بر واحد های صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت تصریح کرد: مردم همکاری خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارندوبا توجه به فعالیت های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه رسانه ملی، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.