رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از تزریق انسانی فاز یک مطالعات بالینی واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

۳ داوطلبی که امروز واکسن ایرانی زدند، چه کسانی بودند؟

قدس آنلاین: حجت نیکی ملکی در صفحه توییترش نوشت: «لحظه تاریخی تزریق انسانی فاز یک مطالعات بالینی واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام:

"نفر اول فرزند دکتر مخبر"

با اعتماد به دانشمندان و مدیران جهادی ایران اسلامی،  به یاری خدا و مدد از حضرت زهرا سلام الله علیها و استعانت از روح بلند حاج قاسم سلیمانی عزیز»

همچنین معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام که به عنوان داوطلب دوم واکسن کرونای ایرانی تولیدی ستاد اجرایی را تزریق کرد گفت: خودم پزشک هستم و نگران نبودم. این واکسن کاملا ایمن است، در مراحل بعدی این موضوع ثابت خواهد شد. از ابتدا در جریان تولید واکسن بودم و یکی از ایمن ترین واکسن های موجود است.

به گزارش ایسنا، دکتر علی عسگری پس از تزریق واکسن کرونا در فاز یک مطالعات بالینی به عنوان داوطلب دوم گفت: الحمدلله خیلی خوشحالم، باعث افتخار است.

وی افزود: خودم پزشک هستم و نگران نبودم. این واکسن کاملا ایمن است، در مراحل بعدی این موضوع ثابت خواهد شد. از ابتدا در جریان تولید واکسن بودم و یکی از ایمن ترین واکسن های موجود است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه از تزریق واکسن اطمینان دارم و اتفاقی نخواهد افتاد گفت: ما در ساخت واکسن سابقه طولانی در کشور داریم و تکنولوژی ایمنی است و جای نگرانی ندارد.

عسگری افزود: ان شاءالله مراحل طی شود و مردم بتوانند به زندگی عادی بازگردند . بازگشت مردم به زندگی عادی آرزوی همه ما است.

پس از آن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از تزریق انسانی فاز یک مطالعات بالینی واکسن کرونای ایرانی به داوطلب سوم خبر داد.

حجت نیکی ملکی در توییترش اعلام کرد که مهندس خلیلی، مدیرعامل یکی از شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام، سومین تزریق واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام را انجام داد.

شب گذشته مجوز آغاز آزمایش بالینی واکسن کرونا صادر شد و صبح امروز، نهم دی ماه تزریق انسانی بر روی چند نفر از داوطلبان صورت گرفت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.