دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران زمان معرفی میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را اعلام کرد.

زمان معرفی میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷  اعلام شد

قدس آنلاین:  فدراسیون فوتبال ایران، یکی از چهار نامزد نهایی میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۷، از اواخر تابستان سال جاری در حال تکمیل مدارک و آماده‌سازی شرایط لازم برای جلب نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا است. ایران برای کسب مجوز برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال فوتبالی آسیا با کشورهای قطر، عربستان و هند رقابت خواهد کرد.

بعد از ارسال مدارک و تعهدنامه‌های دولتی، فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته اسامی ورزشگاه‌های موردنظر خود را هم به این کنفدراسیون اعلام کرده و قرار است بازرسان AFC ظرف سه ماه آینده برای بررسی زیرساخت‌ها و امکانات ایران به تهران سفر کنند و در ادامه بازدیدی از شهرهای مختلف داشته باشند.

مهدی محمدنبی، دبیرکل این فدراسیون درباره زمان معرفی میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ گفت: در خرداد  ۱۴۰۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بررسی‌های لازم میزبان این رویداد بزرگ را معرفی خواهد کرد.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا چندین ماه قبل با اشاره به اینکه چین به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ فقط چهار سال برای فراهم کردن شرایط لازم برای یک میزبانی باشکوه در اختیار دارد، اعلام کرد برای میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ زمان بیشتری را اختصاص خواهند داد.

پس از معرفی میزبان این مسابقات در خرداد ۱۴۰۰، میزبان این مسابقات از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۷ به مدت ۶ سال و نیم فرصت خواهد داشت شرایط مناسبی برای برگزاری این مسابقات با حضور ۲۴ تیم فراهم کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.