مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: برخی از صنوف و یا معادن و یا واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت آنها در استان است ولی مالیات خود را در استان های دیگر پرداخت می کنند که این مهم در تخصیص بودجه استان هیچ تاثیری ندارد.

پرداخت مالیات واحدهای فعال  استان در استان های دیگر در  تخصیص بودجه هیچ تاثیری ندارد

به گزارش قدس آنلاین مهندس احمد رضا مدبرنیا در معارفه  سعید تقوی به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی بردسکن  عنوان کرد: تخصیص بودجه استان براساس  جمعیت سرشماری  شده است  و محل فعالیت بنگاههای اقتصادی در استان و پرداخت وصول مالیات آنها در استانی دیگر در کاهش بودجه استان تاثیر گذار نیست.

وی از تشکیل کارگروه  ستاد تسهیل  با همکاری اتاق بازرگانی  و اداره کل امورمالیاتی برای واحدهای مشکل دار  و آسیب دیده از کرونا  در استان خبرداد و گفت: درهمین راستا مصوبه ای از ستاد کرونای استان  با هدف حمایت از صنوفی که از کرونا متضرر شده اند و برای پرداخت مالیات خود مشکل دارند  اخذ شده است که با این مودیان  مدارا شود.

 وی همچنین گفت: مودیانی که نتوانسته اند اظهارنامه ارزش برافزوده  خود در 15 دیماه  تسلیم کنند  تا 15 بهمن نیز  تمدید شد. مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی  عنوان کرد:  مودیانی که  بخشودگی مالیات آنها از ابلاغ اوراق قطعی یک ماه نگذاشته باشد منوط به پرداخت اصل مالیات از 100 درصد بخشودگی جرائم برخوردار می شوند.

مدبرنیا  با اشاره به  اینکه  اکثر صنوف استان  در بخش های مختلف از کرونا  آسیب دیده اند  گفت:  دراین رابطه  منتظر  هستیم  که قانون بودجه به چه شکلی  برای سال آینده دیده شده است تا بتوانیم در بحث پرداخت مالیات برای واحدهای استان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 وی با بیان اینکه  اداره کل امور مالیاتی  استان  بیش از هزار و 800 نفر کارمند در سطح شهرستان ها دارد گفت: خوشبختانه هیچ پست خالی در ادارات شهرستان ها نداریم و فقط نیروهایی که بازنشسته می شوند باید نیروی جذب شوند که مکاتباتی با سازمان انجام شده است.

وی همچنین گفت: اگرچه کرونا برخی از پرسنل این اداره کل را در شهرستان ها  گرفتار کرد ولی پس از دوره درمان نهایی بهبود و هیچ خللی در ارائه خدمت رسانی  به وجود نیامد. مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی عنوان کرد:  ظرف 4 ماه گذشته تاکنون که بنده به عنوان مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی  فعالیت خود را آغاز کرده ام  روسای ادارات شهرستان های تایباد، خلیل آباد، کاشمر و بردسکن تغییر و یا جابجا شده اند و  در آینده نزدیک نیز در حوزه امور مالیاتی مشهد  و در سطح معاونین این اداره کل  تغییراتی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.