به نظر می رسد شرکت اپل با آزمایش طرح های جدید گوشی تاشو، خود را آماده عرضه اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۲ می‌کند.

اپل در حال آزمایش برخی طرح‌های آیفون تاشو +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوشی های هوشمند تاشو مدتی است که به بازار عرضه شدند. با این حال ماه ها پس از ورود اولین گوشی تاشو به بازار، همچنان شرکت اپل گوشی هوشمند تاشو ندارد. ما چند گوشی تاشو از جمله Huawei و Samsung در بازار داریم که محبوبیت خیلی زیادی بین کاربران پیدا کردند. مدت هاست که شایعات در مورد آیفون تاشو وجود دارد و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند تاشو این شرکت گمانه زنی می‌شود اما به زودی راه اندازی نخواهد شد.

آخرین شایعات نشان می‌دهد که اپل در حال آزمایش برخی از طرح های تاشو آیفون است و این شرکت در نهایت طرحی را انتخاب می کند که ممکن است به بازار عرضه کند. چندین منبع ادعا می کنند که اپل در حال حاضر در حال توسعه دو گوشی هوشمند تاشو است.

دستگاه اول همان دستگاه قبلی است که دارای دو نمایشگر و یک لولا بین صفحه نمایش است و طراحی مشابه Microsoft’s Surface Duo دارد. دستگاه دوم از طراحی تاشو جدید استفاده می‌کند و این طراحی باید مانند گوشی های تاشو Galaxy Z Flip و همچنین آخرین Moto RAZR به نظر برسد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که پرونده این دستگاه در کارخانه شنژن فاکسکان در حال آزمایش است. البته فقط این شرکت تنها نیست، زیرا ممکن است اپل بخواهد ببیند سازوکار لولاها چقدر مقاوم است. این دستگاه در واقع به نمایشگر OLED تاشو مجهز خواهد شد که از سامسونگ تهیه می‌شود. منابع همچنین اظهار داشتند که اپل هنوز در تلاش است تا تصمیم بگیرد که از کدام یکی از این دو طرح را استفاده کند زیرا فقط یکی در دسترس خواهد بود.

با این حال ، به زودی انتظار آیفون تاشو جدید را نداریم زیرا اطلاعات ادعا می‌کنند که برای مشاهده یک آیفون تاشو باید حداقل تا سپتامبر ۲۰۲۲ صبر کنیم، به عبارت دیگر طرفداران اپل نیز باید مدتی صبر کنند تا اینکه این آیفون های تاشو جدید را مشاهده کنند.

آیفون تاشو در حال توسعه

طبق گزارش جدیدی از Economic Daily ، اپل در حال ارسال نمونه گوشی‌های تاشو از تامین کنندگان چینی خود از جمله Foxconn و New Nikko است. در حال حاضر ، به نظر می رسد که این غول فناوری در حال ارزیابی استفاده از نمایشگرهای OLED یا microLED برای دستگاه تاشو خود است. این تصمیم ممکن است بر روند تولید دستگاه تاشو این شرکت تأثیر بگذارد زیرا microLED یک فناوری جدید در صفحه نمایش است و هنوز عملکردش اثبات نشده است اما برخی از پیشرفت ها مانند روشنایی اضافی ، اشباع بهتر با مصرف انرژی کمتر را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این ، در این گزارش آمده است که اپل وارد مرحله آزمایش دستگاه های دارای صفحه نمایش تاشو می‌شود. گفته می‌شود سامسونگ تأمین کننده فناوری این نمایشگر است، همچنین لولاهای مورد استفاده در آیفون یا آیپد تاشو اپل از New Nikko تهیه می شوند. فاکسکان وظیفه مونتاژ این دستگاه پیچیده را بر عهده خواهد داشت و برای شرکت نیکو، ساخت لولاها امری آشنا است. به هر حال ، این شرکت با اپل در گذشته نیز کار کرده تا لولاهای MacBooks را تولید کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.