استاندار خراسان رضوی گفت: الگوی شهید سلیمانی در حل مسائل با روحیه جهادی چاره حل مسائل موجود در جامعه است.

مردمی بودن مهمترین شاخص شهید سلیمانی /روحیه جهادی چاره حل مسائل موجود در جامعه

محمدصادق معتمدیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: یکی از شاخص های مهم  شهید سلیمانی ؛ مردمی بودن و داشتن روحیه جهادی به معنای واقعی بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در طول ۴۱سال گذشته در همه عرصه ها چه در زمان ۸سال دفاع مقدس و چه در زمان بعد از جنگ ؛حضور داشتند و  خود را وقف اسلام، انقلاب و مردم نموده و از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کردند .

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شهید سلیمانی در همه زمینه ها سرآمد و دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند، افزود: در شرایط فعلی جامعه که شرایط عادی نیست و کشور در جنگ با تحریم های ظالمانه و بی سابقه دشمن قرار دارد و فشارهای زیادی بر مردم تحمیل شده است برای حل مشکلات چاره ای جز انجام کارها با الگوی شهید سلیمانی و روحیه جهادی نداریم زیرا اگرخواسته باشیم فعالیت ها را صرفا به صورت کارمند و ارباب رجوع دنبال کنیم نتایج آن چندان تاثیر گذار و قوی نخواهد بود و در خیلی از جاها به بن بست خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی یعنی اینکه از خود گذشتن  و خود را وقف نظام و مردم کردن ، افزود: اعتقاد ما بر این است که یکی از راهکارهای حل مسائل موجود در جامعه در شرایط فعلی استفاده از همه ظرفیت ها و  تقویت روحیه جهادی در همه ارکان نظام است تا با هم افزایی، کشور بتواند  بر مشکلات غلبه و از شرایط  سخت فعلی عبور کند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.