سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد شاگردانش در مقابل نفت مسجدسلیمان ابراز رضایت کرد.

نظر مربیان نفت مسجد سلیمان و پیکان درباره بازی امروز

قدس آنلاین: مهدی تارتار سرمربی پیکان در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این اتاق هستم. سال قبل خاطرات خوبی را در این شهر و در این اتاق داشتم. خوشحالم که بازی خوبی را ارائه دهیم که توام با پیروزی بود.

وی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان هم خوب جنگید. کیفیت زمین به‌گونه‌ای بود که نمی‌شد که خیلی زیبا بازی کرد اما ما موقعیت‌های بهتری داشتیم. حسینی برای نفت زحماتی زیادی کشیده است. او با بودجه کم و دست بسته تیم خوبی را جمع کرده است. از بازیکنانم تشکر می کنم که برای گرفتن این ۳ امتیاز تلاش زیادی کردند و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

تارتار در خصوص قضاوت کرمانشاهی در این دیدار گفت: کرمانشاهی از داوران باتجربه و با کیفیت ما است و به جریان بازی مسلط بود و تاثیری در نتیجه نداشت.

شکست تلخی بود

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است پیکان بهتر از تیمش بازی کرده و در نهایت پیروز شده است.

مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از باخت تیمش برابر پیکان اظهار کرد: شکست تلخی بود. در طول این ۴ روز به بازیکنان هشدار داده بودم که این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌ها ماست زیرا شناخت خوبی از مربی حریف داشتم و می‌دانستم راه‌های نفوذ ما را می‌بندد.

وی ادامه داد: پیکان این پتانسیل را دارد که به هر حریفی گل بزند. با توجه به نفرات بلندقدی که در خط جلو دارد و مدافع پیکان که اوت‌های بلندی می اندازد، این تیم می‌توانست خطرساز شود. بعد از دیدار با ماشین‌سازی ریکاوری خوبی نداشتیم و در نیمه دوم افت بدنی داشتیم. آن‌ها توانستند از اشتباه ما استفاده کنند و گل بزنند و  فقط به آن‌ها تبریک می‌گویم.

حسینی: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم زیرا این روزها درباره‌ آن زیاد صحبت می‌شود. کرمانشاهی داور باتجربه‌ای است اما امروز سر و صدای نیمکت ما را در آورده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.