رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن استعفای حجت نظری از شورا شهر گفت: اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم.

چمران: به استعفای نظری و حضور در شورای شهر تهران فکر نمی‌کنم

قدس آنلاین: مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که با توجه به استعفای حجت نظری از شورای شهر تهران و در صورت موافقت اعضا شورا با این استعفا، آیا شما وارد این دوره از شورای شهر خواهید شد یا خیر اظهار کرد: به این مسئله اصلاً فکر نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: بارها از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران در این دوره، استعفا از شورا مطرح شده است و این بار نیز به همین شیوه  یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران استعفای خود را مطرح کرده است و فارغ از اینکه مورد قبول شورا قرار بگیرد یا خیر، در کل بنده اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم.

چمران همچنین در پاسخ به این سؤال که چه زمانی لیست نامزدها برای انتخابات آتی شورای شهر تهران اعلام خواهد شد، گفت: فعلاً زمان زیادی  به ثبت‌نام کاندیداها و نامزدها مانده است و با توجه به نام‌نویسی که در اسفند ماه انجام می‌شود ان شاءالله در آن زمان لیست اعلام می‌شود علاوه بر اینکه ساختار انتخاب اعضای شوراها در شورای ائتلاف تهیه خواهد شد و با حضور مردم بر پای صندوق‌های رای، افرادی متخصص و کارآمد برای عضویت در شوراها انتخاب خواهند شد.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: ان‌شاءالله افرادی کارآمد با تخصص‌های مورد نیاز در انتخابات آتی شوراها ثبت‌نام خواهند کرد که شاهد  حضور افرادی در شورای نباشیم که سر از بازداشت و زندان در آورده‌اند!

وی درباره حضور خود در انتخابات شورای شهر تهران گفت: در این زمینه شخصاً علاقه‌ای برای حضور در شورا ندارم اما در صورتی که مردم بخواهند ان‌شاءالله در انتخابات شرکت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.