رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) ٨۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به نیازمندان اهدا شد.

اهدای ۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین، آرزو حیدریان با بیان اینکه اهدا بسته‌های حمایتی و معیشتی در قالب ششمین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در دهه فاطمیه با عنوان خیر کثیر در دستور کار شورای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان قرار گرفت، گفت: در این رزمایش مومنانه ۸۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در غالب رزمایش‌های مومنانه در دهه فاطمیه در سطح استان برای نیازمندان آماده و اهدا شد تا در این ایام کرونایی سفره خالی نماند.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی و بهداشتی ۳۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: خیران این شورا، ایثارگرانه برای تأمین این بسته‌ها، یک میلیارد و دویست میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با همراهی مردم نیکوکار ۷۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع شده است.

حیدریان با اشاره به اینکه این بسته‌ها به مناسبت‌های مختلف بین مردم توزیع شده است و این کار تا پایان سال ادامه دارد، اظهار کرد: اولویت پخش این کمک‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های بیماران می‌باشد که دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.