معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: توزیع الکترونیک کالاهای تنظیم بازار در استان در دستور کار است و در این خصوص سامانه‌ای طراحی شده است و به زودی این مهم عملیاتی می‌شود.

۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی در خراسان رضوی در حال اجرا است

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان در مراسم افتتاح سه پروژه شهری در مشهد اظهار کرد: این اقدام با کمک فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شهرداری و اصناف امین عملیاتی خواهد شد و در این خصوص ٤٠٠ واحد در استان انتخاب شده است تا با خرید اینترنتی، کنترل بهتری بر روند توزیع صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌ رضوی افزود: به دنبال تامین کالا در حوزه تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی، وارداتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نهادهای حاکمیتی استان خراسان رضوی هستیم و به صورت مستمر جلسات تنظیم بازار برای بررسی نرخ کالاهای اساسی و کنترل ذخایر کالاهای اساسی در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت قیمت‌ اقلام اساسی نسبت به سایر استان‌های کشور نیز رصد و تلاش می‌شود قیمتها بیشتر از میانگین کشوری نباشد.

رسولیان تصریح کرد: با تامین صد درصدی نهاده دامی مورد نیاز استان، در بازار مرغ و پروتئین ثبات ایجاد شده‌ است و شهرداری مشهد نیز در تنظیم بازار و توزیع مناسب کالاها در استان و مناطق محروم مشارکت خوبی داشته و دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌ رضوی اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری مشهد در بخش‌های مختلفی نظیر تامین زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی استان و ساماندهی کارگران در اوج شیوع کرونا، اقدامات موثری داشته‌اند و شهرداری مشهد به عنوان نخستین معین اقتصادی استان، مسوولیت توانمندسازی شهر مشهد را عهده‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه سرمایه‌گذاری ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی در استان در حال اجراست.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.