نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: از دست دادن استادی مکتب‌آفرین که به تعبیر مقام ولایت، خلا مرحوم علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر می‌کرد خلل جبران ناپذیری در اسلام ایجاد نمود.

 درگذشت آیت‌الله مصباح خلل جبران ناپذیری در اسلام ایجاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد علم الهدی، در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی افزود: در سالگرد فاجعه مصیبت بار شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مصیبتی عظیم و ناگوار، امت اسلام را عزادار ساخت.

وی ادامه داد: رحلت جانگداز آیت‌الله مصباح یزدی، داغی جانسوز بر دل‌های مشتاقان آن استاد بزرگوار و شاگردان بهره‌مند از فیوضات اندیشه‌آفرین ایشان وارد ساخت، هیهات که این خسارت جانکاه جبران شود.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: این مصیبت وارده را به محضر مقدس امام زمان(عج) و حجت بر حق آن حضرت، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه شیعه و فرزندان دانشمندشان تسلیت عرض می‌کنم و همنشینی با روح تابناک نبی مکرم (ص) و ارواح طیبه ائمه معصومین(ع) در مقامات عالیه بهشت را برای ایشان از خداوند مسالت دارم.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی ماه دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این عالم فقید، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و دیگر مسوولان، پیامهای تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.