خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از مرگ پسر بچه ۴ ساله به دلیل خوردن قرص ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

قرص ترک اعتیاد پدر پایان زندگی کودک ۴ ساله مانه و سملقانی را رقم زد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مهران فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته و در پی تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک پسر بچه ۴ ساله ، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ شهرستان در محل حاضر و اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد در یکی از روستاهای بخش مانه این شهرستان پسر بچه ای ۴ ساله با خوردن قرص های ترک اعتیادی که پدرش مصرف می نمود دچار مسمومیت شده و والدین کودک او را به بیمارستان منتقل کرده اند، افزود: متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده مشخص شد این کودک ۴ ساله علائم حیاتی را قبل از رسیدن به بیمارستان از دست داده و فوت کرده است. 

 مهران فر در پایان با بیان اینکه والدین باید با دقت بیشتری از کودکان خردسال خود مراقبت کنند تصریح کرد: از شهروندان انتظار می رود از قرار دادن داروها و مواد سمی در دسترس کودکان خودداری کنند تا شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.

۵ مجروح بر اثر انفجار گاز در بجنورد
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد از انفجار گاز در خیابان امام هادی این شهرستان و مجروح شدن ۵ نفر خبر داد.

سرهنگ محمد گل محمدزاده با اشاره به اینکه در این حادثه دیوار داخلی این منزل مسکونی کاملا تخریب و به منزل مجاور نیز خسارت وارد شده است، گفت:۲ نفر از مجروحان از بیمارستان ترخیص و بقیه در حال حاضر بستری هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.