مکتب سلیمانی، مکتب تعلیم و تربیت انقلابی است

دکتر سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تأکید کرد باید امانتدار خوبی برای مسیر پرافتخار شهادت و استقامت در برابر ظلم و استکبار باشیم و به توصیه مهم شهید سلیمانی در سخنرانی‌ها و وصیت‌نامه ایشان که اعتقاد عملی به ولایت فقیه است، عمل کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این پیام با اشاره به ضرورت بازخوانی شخصیت سردار سلیمانی عنوان کرده است: در این ایام باید ویژگی‌های شخصیت این شهید والامقام را بازخوانی و واکاوی کنیم و رمز محبوبیت و ماندگاری این سردار پرافتخار اسلام را دریابیم. تشییع چند میلیونی پیکر پاک و آسمانی آن بزرگمرد تاریخ اسلام، جهان را در بهت و حیرت فرو برد و یادآور تشییع پرعظمت امام خمینی اعلی الله مقامه الشریف بود.

وی سردار سلیمانی را پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ه) دانسته و اظهار کرده است: سردار سلیمانی پرورش‌یافته مکتب بزرگمرد تاریخ، خمینی کبیر(ره) و سرباز مخلص و بی‌ادعای رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی بود که عشق به اهل بیت(ع) در وجود ایشان جوشش و خروش داشت و جز با شهادت و رسیدن به معبود خود آرامش نمی‌یافت تا آسمانی شد و سرانجام پس از عمری مجاهدت به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت رسید.

سید سعیدرضا عاملی ضمن برشمردن خصلت‌های شهید سلیمانی در پایان نوشته است: مکتب سلیمانی، مکتب تعلیم و تربیت مردان و زنان بزرگ و انقلابی و در پرتو تلاش‌های مخلصانه و با تدبیر این عزیز، جبهه مقاومت مسلمانان و مستضعفان در جهان گسترده و عمیق‌تر شده است و پیوند خوردن این مکتب به نهضت امام حسین(ع) سیره و سنت توانمند و قدرتمندی را در اقصی نقاط جهان سامان داده و به‌طور حتم این پرچم برافراشته هر روز پرفروغ‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.