همانطور که می دانید امروزه مشاغل فنی از بازار کار خوب و درآمدزایی برخوردار می باشند. در میان رشته های فنی حرفه ای برخی از بازار کار بهتری برخوردار بوده و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های آن به سرعت وارد بازار کار شده و به درآمدزایی پرداخت.

 آموزش تعمیرات موبایل، پکیج، کولر گازی  بهترین رشته های فنی در ده سال آینده

در این مقاله قصد داریم به معرفی سه رشته پرطرفدار فنی که از بازار کار عالی برخوردار است، یعنی آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات پکیج و آموزش تعمیرات کولر گازی بپردازیم.

شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل یکی از مشاغل بسیار آینده دار با بازار کار عالی در میان مشاغل فنی است. با نگاه به اطراف خود مشاهده می کنید که در دنیای امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین لوازم بوده و کمتر کسی را می بینید که از این وسیله استفاده نکند. با گستردگی استفاده از موبایل بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش می یابد.

معمولا مشکلات به وجود آمده برای موبایل به دو دسته مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند، یک تعمیرکار حرفه ای موبایل باید با طریقه تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات در موبایل آشنایی داشته باشد.

درآمد شغل تعمیرات موبایل به طور متوسط تا 15 میلیون تومان در ماه است. البته در صورتی که کار خود را گسترده کنید، تبلیغات کنید، دانش و مهارت خود را به روز کنید می توانید درآمد این شغل را افزایش دهید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

امروزه با توجه به بازار کار عالی تعمیرات موبایل، آموزشگاه های متعددی دوره آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می کنند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های فعال در زمینه تعمیرات موبایل است که به صورت کاملا عملی و درکارگاه مجهز این دوره را برگزار می نماید.

در این دوره، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع موبایل اندروید و آیفون آموزش داده می شود. برای یادگیری بهتر کارآموزان و اعتماد به نفس بیشتر آنها برای ورود به بازار کار، آموزشگاه فنی برق این امکان را برای کارآموزان فراهم کرده است تا به صورت عملی و زیر نظر استاد دوره مباحث تعمیرات موبایل را تمرین کرده و رفع اشکال نمایند.

آشنایی با قطعات موبایل، آموزش نقشه خوانی، شابلون زدن، پایه سازی، آموزش نحوه تعویض تاچ، دوربین ،هارد، و دیگر قطعات موبایل، آموزش عیب یابی سنسور دوربین، cpu، بلوتوث، مدار شارژ ، آموزش کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، آموزش نحوه باز کردن گوشی هایی که از جلو باز می شوند، آموزش رفع مشکلات نویز، عدم آنتن دهی، پرش آنتن، معرفی انواع باکس های تعمیرات موبایل، آموزش ترمیم سریال، برداشتن رمز گوشی، فلش زدن، روت، Read گرفتن از گوشی سالم و . . .  برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این آموزشگاه است.

پس از گذراندن دوره تعمیرات موبایل شما می توانید به عنوان تعمیرکار وارد بازار کار شده و شروع به عیب یابی و تعمیر انواع موبایل نمایید.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج دیواری یکی از دیگر رشته های عالی فنی با توجه به بازار کار عالی تعمیرات پکیج به دلیل مزایا و کاربردهای بسیار آن در مقایسه با دیگر سیستم های گرمایشی است. در دوره آموزش تعمیر پکیج شما با تمامی مطالب مربوط به تعمیر و عیب یابی انواع پکیج آشنا خواهید شد. مطالب ارائه شده در این دوره به صورت کاملا کاربردی بوده و شما را به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل می کند.

آموزش تعمیر و تعویض فلوسوییچ، پمپ، کلکتور، خازن پمپ، شیر گازی، کلید حداقل فشار، بای پاس، منبع انبساط، آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش هواگیری پکیج، آموزش تنظیم دما، آموزش تعمیر پکیج تک مبدل و دو مبدل برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

در دوره های پکیج دیواری آموزشگاه فنی برق برای یادگیری هر چه بیشتر تعمیرات پکیج این امکان برای کارآموزان فراهم شده است تا به صورت عملی بر روی پکیج کار کنند و کلیه مطالب آموزشی را تمرین و رفع اشکال نمایند.

آموزش تعمیرات کولر گازی

رشته تعمیرات کولر گازی از دیگر رشته های عالی و آینده دار فنی است. چرا که امروزه کولرهای گازی در حال جایگزین شدن دیگر سیستم های تهویه از قبیل کولر آبی شده و تقاضا برای نصب آن ها روز به روز بیشتر می شود. افزایش تقاضا برای نصب کولر گازی شغل نصب و تعمیرات کولر گازی را به یکی از مشاغل عالی و پولساز فنی تبدیل کرده است.

شغلی که با یادگیری مهارت های مورد نیاز می توان در مدت زمانی کوتاه وارد بازار کار کولر شده و به درآمدزایی پرداخت.

بازار کار عالی تعمیرات کولرگازی دوره آموزش تعمیرات کولر گازی را در آموزشگاه فنی برق به یکی از دوره های پرطرفدار تبدیل کرده است. دوره ای که هر هفته کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

آموزش قطعات کولر گازی و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها، آموزش تست کردن قطعات معیوب، آموزش باز و بسته کردن پنل کولر، آموزش تعویض لوله مسی کولر گاز، آموزش عیب یابی سرماساز، اجزای مکانیکی و الکترونیکی کولر گازی، بررسی کدهای خطا کولر گازی و نحوه رفع آنها، آموزش عیب یابی برد کولر گازی و . . . برخی از سرفصل های آموزشی در دوره کولر گازی این آموزشگاه است.

در آموزشگاه فنی برق اساتید با تجربه و حرفه ای برق و الکترونیک به صورت عملی به آموزش مفاهیم دوره آموزشی پرداخته و شما را برای ورود حرفه ای به بازار کار آماده می کنند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، ارائه پشتیابی نامحدود، امکان باز آموزیی رایگان دوره برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.