تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای از استقبال رئیس این نهاد از محتوای نامه رئیس دفتر سیاسی حماس برای حل اختلافات خبر داد.

قدس آنلاین: تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، نامه‌ای از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس توسط «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح تحویل «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان داده شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، عباس از محتوای این نامه مبنی بر پایان اختلافات و تحقق وحدت ملی و شراکت از طریق برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری، ریاستی و شورای ملی به صورت متوالی و پیوسته استقبال کرده و از الرجوب خواسته این موضوع را به اطلاع حماس برساند.

در ادامه این گزارش آمده، محمود عباس از «حنا ناصر» رئیس کمیته مرکزی انتخابات دعوت به دیدار کرده تا در این دیدار درباره اقدامات مربوط به برگزاری انتخابات بحث و تبادل نظر شود.

رئیس تشکیلات خودگردان همچنین از مصر به عنوان ناظر پرونده آشتی و نیز قطر، ترکیه، روسیه و اردن به دلیل تلاش‌هایشان برای نزدیک کردن دیدگاه میان طرفین فلسطینی قدردانی کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیروز (جمعه) خبر داد که تلاشهای جدیدی برای از سرگیری گفت‌وگوی ملی آغاز شده که هدف آن، رسیدن به آشتی و اتحاد ملی است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.