یکر مرحوم حضرت آیت‌الله مصباح یزدی امشب با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

طواف پیکر آیت‌الله مصباح یزدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین،و به نقل از آستان‌نیوز، پیکر عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، مرحوم حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی امشب 13 دی‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) با رعایت دستورهای بهداشتی، در حرم مطهر تشییع و در گرداگرد مضجع منور رضوی طواف داده شد.
خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) همراه با عود و اسپند، طی مراسمی، پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را با ذکر لااله‌الاالله، محمد رسول‌الله و علی ولی‌الله بر دوش نهادند و برای طواف پیکر این عالم بزرگ مکتب تشیع، از صحن آزادی حرم مطهر وارد روضه منوره شدند.
نوای ملکوتی قرآن کریم و ذکر مصیبت ذاکران و مداحان اهل‌بیت(ع) در این فضای روحانی طنین‌انداز بود و خادمان با ذکر یا امام رضا(ع)، یا اباعبدالله‌الحسین(ع) و یا صاحب‌الزمان(عج) پیکر این عالم مجاهد را گرداگرد روضه منوره طواف دادند.
آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، رئیس مؤسسه آموزشی‌ و پژوهشی امام خمینی(ره) قم و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود که حدود یک ماه قبل به دلیل بیماری گوارشی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت اما پس از مدتی تحمل این بیماری، عصر روز گذشته، 12 دی‌ماه، دعوت حق را لبیک گفت و به لقاءالله پیوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.