گیلان - مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان نگران‌کننده بودن آمار مصرف رو به افزایش گاز در گیلان گفت: مشترکین کم مصرف مشمول بخشودگی کل قبض گاز می‌شوند.

آمار مصرف رو به افزایش گاز در استان گیلان نگران کننده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ، حسین اکبر اظهار داشت: متأسفانه در فصول سرد سال ۵ الی ۷ برابر تابستان مصرف گاز در بخش خانگی داریم لذا امسال این مصرف بسیار بیش‌تر از میزان مصرف گاز در سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان نگران‌کننده بودن آمار مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در آذر ماه امسال ۱۴ درصد و در ۲ هفته ابتدایی دی ماه ۱۵ درصد افزایش مصرف داشتیم که در این راستا دولت تدابیری اندیشیده و ابلاغیه آن را به ما اعلام کرده است.

اکبر تصریح کرد: شرح این ابلاغیه به این شکل است که در ۴ ماه سرد سال دی، بهمن، اسفند و فروردین که مصرف زیاد است اگر مشترکی بتواند در طول یک ماه کمتر از ۲۰۰ متر مکعب  مصرف گاز داشته باشد مشمول بخشودگی کامل قبض گاز می‌شود.

وی عنوان داشت: اگر نتوانست این مقدار را رعایت کند به ازای ۱۰ درصد صرفه‌جویی نسبت به میانگین مصرف سال‌های ۹۶ و ۹۷ مشمول بخشودگی ۱۵ درصدی قبض گاز شده ولی اگر ۱۵ درصد بیش‌تر از میانگین مصرف سال‌های مذکور مصرف کند ۱۵ درصد جریمه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.