اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد که تاکنون بیشترین پذیرش بیماران کرونایی را در این شهر داشت با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس از زیر بار کرونا خارج شد.

اورژانس عدالتیان مشهد از زیر بار کرونا خارج شد

به گزارش قدس آنلاین، جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا  افزود: در حال حاضر اورژانس بیماران حاد تنفسی و مبتلا به کووید ۱۹ در فضای دیگری از بیمارستان امام رضا (ع) با تمامی امکانات مهیا شده و اورژانس عدالتیان به بیماران غیر کرونایی اختصاص یافته است.

دکتر شاپور بدیعی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) و اورژانس عدالتیان این بیمارستان یکی از شلوغ‌ترین مراکز در زمینه پذیرش بیماران کرونایی بودند که با کاهش تعداد مبتلایان به شرایط عادی و قبل از شیوع بیماری بازگشته‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مانند سایر بیمارستانهای این شهر یک بخش ویژه بیماران کرونایی دارد که مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این بخش تحت مداوا قرار می‌گیرند.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا افزود: با تلاش مدافعان سلامت و همکاری موثر مردم تعداد بیماران کرونایی بستر شده در مناطق زیرپوشش این دانشگاه کاهش چشمگیر یافته و در حال حاضر مراکز درمانی شرایط با ثبات را سپری می‌کنند.
وی ادامه داد: به دنبال کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، زمینه گسترش خدمات به بیماران غیرکرونایی در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از قبیل بیمارستان امام رضا (ع) این شهر فراهم شده است.

بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد از ابتدای شیوع کرونا یکی از مراکز ویژه درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این شهر بود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.