کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، زندگی‌نامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» رونمایی شد.

یادداشت رهبر معظم انقلاب بر کتاب زندگینامه خودنوشت حاج قاسم منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، زندگی‌نامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» رونمایی شد.

پیش از رونمایی از این کتاب، زینب سلیمانی، فرزند شهید سپهبد سلیمانی متنی را که رهبر معظم انقلاب برای این کتاب نوشته‌اند، قرائت کرد.

رهبر معظم انقلاب ابتدای این کتاب نوشته‌اند:

بسمه تعالی

«هر چیزی که یاد شهید عزیز ما را برجسته کند، چشم‌نواز و دلنواز است. یاد او را گر چه خداوند بر اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیایی اخلاص و عمل صالح او را به او هدیه کرد، ولی ما هم هر کدام وظیفه ای داریم. کتاب حاضر را هنوز نخوانده‌ام اما ظاهرا می تواند گامی در این راه باشد.
سید علی خامنه ای
۷ دی ۱۳۹۹»

زینب سلیمانی گفت: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ خداوند مهربان زیارت رهبر معظم انقلاب را روزی ما فرمود. آن جلسه دیدار معظم له با اعضای ستاد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و ما افراد خانواده ایشان بود. به نمایندگی از خانواده حاج قاسم هدیه‌ای برای ایشان برده بودم که زندگی نامه به قلم حاج قاسم بود.

قصد داشتیم به مناسبت ایام سالروز شهادت در قالب کتابی منتشر کنیم. آنچه همراهم بود نمونه اولیه کتاب بود. بعد از پایان دیدار آن را تقدیم آقا کردم و درباره آن سوالاتی پرسیدند و این هدیه کوچک را با مهر پذیرفتند. چند روز بعد از این دیدار، متنی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به دستم رسید. ایشان منت گذاشته و قبل از مطالعه، یادداشتی را به یاد سرباز وفادار خود نوشته بودند. متنی پر از مهر و بزرگواری که چون روح بر کالبد این کتاب نشست.

وی درباره کتاب «ازچیزی نمی ترسیدم» گفت: «از چیزی نمی ترسیدم» زندگینامه ای است که حاج قاسم با دست مجروحش نوشته است. شرح زندگی مردی از دل روستای دورافتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و گیرای خودش را برایتان روایت کرده است. این داستان شکل گیری زندگی شخصیت مردی است که از چوپانی به جایگاهی به بلندای وسعت آسمان‌ها رسید.

زینب سلیمانی تاکید کرد: خیلی دوست دارم آنان که حاج قاسم را فقط در لباس نظامی دیده‌اند بدانند او چطور بزرگ شد. «از چیزی نمی ترسیدم» آغاز رسالتی عظیم برای شناختن مردی بزرگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.