یک تحلیگر و فعال رسانه ای گفت: اتحاد جوانان منطقه برای گرفتن انتقام سخت خون سردار شهید قاسم سلیمانی باعث شکستن هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه می شود.

هیمنه پوشالی آمریکا با اتحاد جوانان منطقه برای انتقام سخت فرو می ریزد

به گزارش قدس آنلاین، سامان اقدامی در ویژه برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس که به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با عنوان «شهدا القدس» در قالب برنامه تلویزیون اینترنتی برگزار شد، به نقش سردار سلیمانی در بر هم زدن سناریوهایی آمریکایی ها در اشغال عراق اشاره داشت.

وی به راهبردهای رهبر معظم انقلاب در انتقام سخت خون شهید اشاره داشت و گفت: انتقام از قاتلان و آمران شهادت ایشان یکی از راهبردهای ایشان است و این بدان معناست حتی افرادی که کوچکترین نقشی در این جنایت داشته اند باید به سزای عمل خود برسند و روی آرامش را نخواهند دید.

اقدامی، همچنین به جنگ نرم در راهبرد رهبری اشاره داشت و گفت: این نبرد نیازمند حضور جوانان بهره مند از علوم نرم افزاری و فضای مجازی است تا بتوان هیمنه پوچ استکبار در فضای مجازی شکسته و چهره واقعی آنان معرفی شود.

وی، اخراج آمریکا از منطقه را راهبرد سوم عنوان کرد که به همت جوانان مقاومت صورت خواهد گرفت.

این فعال رسانه به بحث ارتباطات جوانان منطقه در فرمایشات رهبری تاکید کرد و گفت: این حضور جوانان در کنار هم و اتحاد آنان از هر دین و اقلیتی که هستند زمینه ساز خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خواهد بود.

سامان اقدامی تصریح کرد: اینکه ملتی خواهان انتقام سخت هستند و در فضای مجازی به دنبال آن هستند که کی و چگونه بروز و ظهور خواهد کرد، نشان از اعتماد آنان به نظام است که آنان را طالب آن انتقام کرده است.

وی، انتقام را دارای دو بعد پرسه ای و پروژه ای عنوان کرد و گفت: در بعد پرسه ای آن نیاز دارد همه مردم ایران و منطقه پای کار بیاند و طبق راهبرد رهبری که اخراج آمریکا از کل منطقه است این پروژه به اجرا در بیاید.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.