رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سخنانی بر گرفتن انتقام خون سرداران مقاومت با اخراج نظامیان آمریکا از این کشور تأکید کرد.

 انتقام خون سرداران مقاومت با اخراج آمریکایی‌ها محقق می‌شود

قدس آنلاین: پایگاه خبری العهد، فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سخنانی در جریان راهپیمایی مردمی ملت عراق در نخستین سالروز شهادت سرداران مقاومت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابو مهدی المهندس، نایب رئیس حشد شعبی در میدان التحریر در بغداد اظهار کرد: تجمع میلیونی امروز در میدان التحریر بیانگر اراده ملی ماست. ما زیر پرچم عراق و تحت امر مرجعیت عالیقدر دینی با یکدیگر متحد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قصاص از قاتلان فرماندهان مقاومت با اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکا از کشور محقق خواهد شد.

الفیاض تأکید کرد: حاکمیت عراق باید حفظ شود و حشد شعبی یک سازمان رسمی است و ما پیام‌رسان جنگ و خواستار خشونت نیستیم و از منافعمان حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با به شهدایمان وفاداریم و بر قصاص از کسانی که این جنایت را مرتکب شدند، پافشاری می‌کنیم.

الفیاض همچنین افزود: دامن زدن به نزاع و تفرقه افکنی توسط دشمنان به کند شدن مسیر و روند رشد عراق طی دهه‌های گذشته کمک کرد.

رئیس سازمان حشد شعبی عراق در پایان با اشاره به عادی سازی روابط میان چند کشور عربی و در رأس آنها امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: این شتاب برای عادی سازی روابط نتیجه ضعف، پوچی و انزوای این دولت‌ها از ملت‌هایشان است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد شعبی عراق به همراه هشت تن دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دست آمریکا به شهادت رسیدند.

امروز (یکشنبه) در بغداد تجمع‌ها و راهپیمایی‌هایی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و المهندس در حال برگزاری است و به همین منظور شمار زیادی از شهروندان عراقی از بامداد امروز به سمت میدان التحریر بغداد حرکت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.