جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهمان پرونده قتل مسلحانه‌ای که در حوالی مشهد اتفاق افتاده بود، در کمتر از پنج ساعت در حوالی تربت حیدریه خبر داد.

دستگیری متهمان قتل مسلحانه مشهد در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابراهیم قربان زاده گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ دو سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند و بررسی های اولیه آنها نشان می داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری  به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس ازتیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده اند.

وی ادامه داد: درپی این تیراندازی دو سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند  و کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

سردار قربان زاده بیان کرد: پلیس با بررسی های  علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از استان خراسان رضوی دارند که با اقدام های اطلاعاتی خودروی مذکور درحوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و دو متهم  اصلی و دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز چهار قبضه اسلحه سبک و مهمات مربوطه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که این عملیات در کمتر از پنج ساعت به نتیجه رسید، گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.