رهبر انصارالله یمن در اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد، تجربه مقاومت در فلسطین پیروزی، عزت را به همراه داشت و موجب ایجاد آزادی شد.

رهبر انصارالله یمن: با استواری به مسیر خود ادامه می دهیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت شبکه المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ما در مرحله مهم و حساس جنگی هستیم که ملت اسلامی با آن روبه‌رو است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد، اگر امت تصمیم به عدم رویارویی بگیرد برای آن همه چیز فراهم خواهد بود. امت اسلام از سوی اسرائیل و آمریکا در تمام زمینه‌های زندگی مورد هدف قرار گرفته است. شهادت در چارچوب مساله‌ای عادلانه همان پیروزی عظیم است.

رهبر مقاومت یمن تاکید کرد، در مشکلات داخلی ما به تعامل صحیح فرامی‌خوانیم نه تعاملی بدور از مسؤولیت و اتهام زدن با رویکردهای اشتباه. امیدواریم جبهه‌های مختلف با حمایت مالی و نیرو تقویت شوند و جبهه داخلی در تمام سطوح مورد توجه قرار بگیرد و در برابر هر گونه نفوذ و حمله مورد حمایت باشد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد: ما به خدا اعتماد داریم و فداکاری‌ها پیروزی‌های بزرگی می‌آفرینند. ما هر چه قدر کاروان شهدان را در موضع ثابت‌مان می‌دهیم اما خداوند پیروزی را نصیب امت ما خواهد کرد.ملت ما شایسته آزادی و استقلال است و این با تسلط آمریکا و اسرائیل بر منطقه میسر نمی‌شود. کسانی هستند که به همکاری و برادری با مردم یمن برای بیرون راندن دشمن اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه توجه دارند ما باید به مقابله با هجمه‌ها علیه خود و علیه امت‌مان توجه داشته باشیم. مقابله با دشمن که جزئی از هجمه اسرائیلی- آمریکایی است مسؤولیت ماست. مسؤولیت بزرگی امروز در برابر فداکاری‌ها داریم وفا به این فداکاری‌ها مسؤولیت بزرگی بر دوش همه ماست.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: بر اصول و ادامه راه شهدای بزرگی که در این راه بزرگترین درس‌ها را دادند، ادامه می‌دهیم تمام کسانی که دنبال آزادی و استقلال هستند با استواری به مسیر خود در برابر عادی سازی روابط و طرح‌های سلطه جویانه ادامه می‌دهند. برنامه عادی کنندگان روابط تحرکی به نفع دشمن اسرائیلی است نه تحقق منافع کشورهای عربی. آنها زیان دیدگان خواهند بود. 

عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: عادی کنندگان پشت بوق‌های دشمن اسرائیلی برای ترویج سرسپردگی حرکت خواهند کرد و به لحاظ سیاسی برای فشارهای دیگر جهت عادی سازی فشار وارد خواهند کرد. عادی سازی روابط قدرت دشمن را بر عادی کنندگان روابط تقویت خواهد کرد اما ملت‌های مقاوم به مقابله با کنترل و هیمنه اسرائیل خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: در سطح مقاومت باید رویکرد ما تقویت شود که ما امتی واحد در خندقی واحد هستیم و صف بستگان با اسرائیل زیر پرچم آمریکا منحرف و کم هستند. ما به عنوان ملت اسلام باید برادری و همبستگی را طبق آنچه خدا فرمان داده تقویت کنیم و این از قوت امت و موضع‌ آن نشات می‌گیرد. هر فرمانده‌ای از فرزندان ملت که رویکرد دفاع از ملت اسلام را دارند باید قدرشان دانسته شود و آنها را قهرمانی از قهرمانان ملت اسلامی بدانیم. شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد ابومهدی المهندس توسط آمریکا کشته شدند و زیرا فرماندهان آزادگان این ملت بودند. مرحله صف کشیدن یعنی یا در کنار ملت اسلام و ارزش‌های اسلامی بایستی یا با دشمنان آن که هیچ ارزشی برای تو قائل نیستند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد: عربستان فعالان وابسته به حماس را در بند کرده در حالی که هیچ گناهی ندارند جز اینکه مقابل دشمن صهیونیستی از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند. توطئه‌های علنی به نفع دشمن علیه ملت فلسطین برملا شده است. به طوریکه در محاصره ملت فلسطین و تحریم آنها در همه چیز دست دارند. اما مساله فلسطین مساله اصلی برای ما باقی خواهد ماند. ما امتی مسلمان و متحد هستیم و هدف گیری ما یکسان است و باید در یک خندق باشیم. تقسیم و تجزیه نبرد را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.