تهیه کننده مستند خادم الرضا گفت: این مستند به زوایای دانش آموختگی شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب اهل بیت(ع) می پردازد.

مستند «خادم الرضا»؛ روایتی متفاوت از ارادت سردار سلیمانی به حضرت رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، هادی سمیعی، تهیه کننده مستند خادم الرضا به بررسی روند ساخت این مستند پرداخت و گفت: ارادت و شیفتگی حاج قاسم سلیمانی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاکنون به شکل های مختلفی ارائه شده، اما توسل ایشان به حضرت رضا(ع) در مشکلات و سختی ها زاویه ای دیگر از زندگی این سردار غیور جهان اسلام است که در مستند خادم الرضا به آن پرداخته شده است.

وی تصریح کرد: سبک و شیوه زندگی ایشان، بسیار شبیه به سبک زندگی حضرت رضا(ع) بوده است. همانطور که حضرت آقا در کتاب انسان ۲۵۰ ساله می فرمایند امام رضا(ع) مجاهد دائمی خستگی ناپذیر بودند، حاج قاسم هم دقیقا همینطور بودند، خسته نمی شدند و همواره در حال مجاهدت بودند. رافت و مهربانی ایشان معروف است و ایشان رافت و مهربانی شان را هم از امام رضا(ع) گرفته اند همانطور که بخشی از آن را در مستندهای مختلف به فرزندان شهدا نشان می دهند.

وی ادامه داد: مستند خادم الرضا به مدت ۲۸ دقیقه و به سفارش مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و تاکنون از شبکه های یک، دو، سه، چهار، قرآن، افق و مستند روی آنتن رفته است.

تهیه کننده مستند خادم الرضا(ع) با اشاره به اینکه برای تولید این مستند تحقیقات کاملی انجام پذیرفت ادامه داد: گفتگو با خادمان بارگاه منور رضوی که با ایشان از نزدیک مراوداتی داشتند مهمترین بخش این مستند است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.