مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در قالب طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی که از اردیبهشت امسال آغاز شد تاکنون هزار و ۶۴۹ دستگاه خودروی عمومی ثبت نام کردند که از این تعداد ‌هزار و ۱۰۲ خودرو دوگانه‌سوز شدند و بقیه در نوبت انتظار به سر می‌برند.

افزون بر هزار دستگاه خودرو در تربت‌حیدریه رایگان دوگانه‌سوز شدند

به گزارش قدس آنلاین، جواد بلندی افزود: مالکان خودروهای عمومی شامل وانت‌بار و تاکسی که تا این لحظه موفق به ثبت نام در سامانه نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند.
وی ادامه داد: فرهنگ سازی در زمینه بهینه‌سازی مصرف سوخت‌، توسعه جایگاه‌های عرضه ‌سوخت گاز طبیعی (سی. ان. جی)، اجرای طرح رایگان ۲ گانه سوز کردن خودروها و نیز نظارت بر عملکرد کارگاه‌های مجاز تبدیل ‌سوخت، از جمله اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راستای کمک به توسعه اقتصاد کشور، حفظ منابع و سلامت محیط زیست است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در راستای توسعه استفاده از صنعت گاز طبیعی، شرایط برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده است و لذا این منطقه آمادگی خود را برای صدور موافقت اصولی احداث جایگاه سی. ان. جی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه عملیاتی جنوب‌ خراسان رضوی اعلام می‌دارد.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه نیز گفت: اکنون در این شهر سه هزار و ۴۰۳ دستگاه خودروی عمومی اعم از وانت، تاکسی زرد و تاکسی تلفنی فعال وجود دارد.
محسن قندهاری افزود: از این تعداد ۷۵۰ دستگاه تاکسی‌ زرد هستند که همگی دوگانه‌سوزند و نیازی به معرفی آنها به شرکت نفت نیست همچنین ۹۲ موسسه تاکسی تلفنی دارای مجوز داریم که به دلیل شرایط کرونا اکنون تنها ۷۰ واحد از آنها با ۴۵۶ دستگاه مشغول فعالیت هستند و تعداد وانت‌بارهای موجود این شهر افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه است.
 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کوهسرخ، کاشمر و خلیل‌آباد را زیرپوشش خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.