معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سفر به گلبهار از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

سفر معاون استاندار خراسان رضوی به گلبهار

به گزارش قدس آنلاین، سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در قالب سفری یک روزه به شهرستان گلبهار از روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر و عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر گلبهار بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تحویل هر چه سریع‌تر این واحدها به متقاضیان تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این بازدید تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص اختصاص واحدهای آموزشی، درمانی و ورزشی با در نظر گرفتن ضریب جمعیتی و با رعایت شعاع حداقلی برای سهولت دسترسی شهروندان به مکان‌های آموزشی اتخاذ شود.

بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی صنف بارفروشان نگین مشهد و همچنین بازدید از مدرسه شهید زاهدی گلمکان از دیگر برنامه‌های سفر میرجعفریان به شهرستان بود.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از پروژه آسفالت مسیر ارتباطی مستقیم گلبهار و گلمکان بازدید کرد و ضمن استماع گزارش شهرداران این دو شهر مقرر شد، با همکاری شهرداری‌های هر دو شهر عملیات زیرسازی این مسیر به انجام برسد و عملیات روسازی آن با پیگیری فرمانداری شهرستان بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.