هوآوی MateBook X Pro ۲۰۲۱ با پردازنده گرافیکی MX ۴۵۰ ارائه می شود.

اطلاعات جدید از لپ‌تاپ هوآوی "MateBook Pro ۲۰۲۱" +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چندی پیش اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هوآوی روی دو نوت بوک رده بالا کار می‌کند. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری این کنفرانس جدید معرفی محصولات نوت بوک توسط این شرکت منتشر شد. اکنون ، آخرین خبر این است که Huawei MateBook X Pro همچنان موجود نخواهد شد، با این حال، نسخه بعدی ارتقا یافته خواهد بود. اطلاعات منتشر شده در رابطه با این لپ تاپ ادعا می‌کند که این ارتقا علاوه بر پردازنده نسل ۱۱ جدید اینتل، همچنین پردازنده گرافیکی ، GPU MX ۴۵۰ نیز است.

هوآوی لپ تاپ MateBook X Pro ۲۰۲۰ را در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۲۰ در چین عرضه کرد. این دستگاه از صفحه نمایش ۱۳.۹ اینچی LTPS با کیفیت بالا با وضوح ۳K استفاده می کند. این نوت بوک برای اولین بار از رنگ زمرد استفاده می‌کند که هوآوی آن را به عنوان یک نسخه جامع ارتقا می‌دهد. یکی از نقاط فروش آن پشتیبانی از ویژگی "چند صفحه‌ای" است. این دستگاه با پردازنده نسل جدید Intel Core ۱۰ و حافظه پرسرعت ۱۶G همراه است. نسخه i۷-۱۰۵۱۰U + ۱۶ GB + ۵۱۲ GB با قیمت ۹۹۹۹ یوان (۱،۵۴۸ دلار) ارائه می‌شود.

پیش بینی می‌شود که طراحی کلی MateBook X Pro ۲۰۲۱ تغییر نکند و مشخصات فنی آن ترکیبی قدرتمند از نسل یازدهم Core + MX۴۵۰ باشد. نسخه‌های مختلفی از MX ۴۵۰ وجود دارد ، مانند نسخه حافظه GDDR۵ ، نسخه حافظه GDDR۶ و نسخه‌های دیگر، طبق این گزارش ، MateBook X Pro ۲۰۲۱ باید از نسخه کم مصرف این پردازنده گرافیکی استفاده کند.

هوآوی همچنین سری MateBook ۱۳/۱۴ خود را ارتقا می دهد

حدس و گمان‌هایی وجود دارد که هوآوی دو مدل سطح بالا را در سری MateBook ۱۳/۱۴ به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که بازار گوشی های هوشمند هوآوی در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده در وضعیت بدی است، این امر هیچ تأثیری بر بازار رایانه‌های شخصی آن ندارد. در چند ماه گذشته ، هوآوی تلاش زیادی برای بازار رایانه های شخصی خود کرده است.

در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در مورد MateBook آینده این شرکت وجود ندارد. گزارشاتی مبنی بر ادامه طراحی سری MateBoo ۱۳/۱۴ وجود دارد و علاوه بر این ، ممکن است یک نسخه دیگر برای مشخصات ۱۱ هسته ای Core و MX ۴۵۰ وجود داشته باشد.

این شرکت همچنین در حال توسعه فروشگاه App خود برای دسک تاپ است. در اواخر ماه گذشته ، هوآوی فروشگاه App Huawei را برای رایانه‌های شخصی خود راه اندازی کرد. این فروشگاه دارای پنج بخش اصلی از جمله "کاوش" ، "دفتر" ، "طبقه بندی" ، "مدیریت" و "تنظیمات" است. علاوه بر این ، بخشهای فرعی مانند "لازم برای نصب" ، "محصولات جدید هفته" "انتخاب ماهانه" ، " کارآمد" ، "سرگرمی و ویدئو" ، " طراحی" و غیره وجود دارد.

همانطور که همه ما می دانیم ، بازار برنامه های رسمی مایکروسافت  تقریبا بی فایده است و بیشتر نرم افزارها توسط کاربران باید از وب سایت رسمی بارگیری شوند. برخی از کاربران تازه کار، به طور تصادفی یک لینک جعلی را باز می‌کنند و برخی از نرم افزارهای bloat را نصب می‌کنند اما راه اندازی Huawei App Store بارگیری برنامه‌ها در رایانه را بسیار آسان می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.