مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: تعداد افراد نجات یافته‌ در فصل پاییز امسال، یک هزار و ۷۰۹ نفر، مصدومان ۳۸۴ نفر و تعداد فوت شدگان ۲۷ نفر بوده است.

انجام ۴ هزار و ۴۰۰ عملیات آتش نشانی در پاییز امسال
به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد مسعود ظهوریان مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: در پاییز امسال، ۱۶۸ هزار و ۹۲۴  تماس به مرکز فرماندهی ۱۲۵ صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲.۶ درصدی را داشته است.
او  افزود: تعداد تماس‌های عملیاتی ما در این بازه زمانی پنج هزار و ۷۱۱ مورد، تماس مزاحمی ۸۲ هزار و ۵۶۵ مورد، تماس‌های اشتباهی ۴۵۳ هزار و ۱۸۴ مورد، تماس‌های مشاوره‌ای ۹ هزار و ۷۵۰ مورد و سایر تماس‌ها ۲۵ هزار و ۷۱۴ مورد بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: در  این بازه زمانی یک هزار و ۸۳۷ مورد عملیات آتش سوزی با علل پر تکرار مرتبط با گیاهان و درختان، ضایعات و زباله خارج از ساختمان و وسایل نقلیه و حریق ساختمان به دلیل گرمای اجزای شبکه توزیع برق صورت گرفته است.

آتشپاد ظهوریان با اشاره به هزار ۲۳۹ مورد عملیات امداد و نجات با علل پرتکرار در این بازه زمانی، بیان  کرد: این بخش نیز شامل عملیات رهایی و نجات افراد از آسانسور و محبوس شدن در خانه، اتاق، زیورآلات و... می‌شود.
او با اشاره به ارائه هزار و ۳۴۶ مورد خدمات ایمنی با علل پر تکرار، تصریح کرد: این بخش نیز شامل عملیات دفع حشرات مزاحم، نجات افراد از رفع مزاحمت حیوانات و نشت مایعات قابل اشتعال می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تاکید کرد: در طول این مدت همچون سه ماهه تابستان، مناطق ۲ و ۹ شهری، اولویت مناطق با بیشترین فراوانی در آتش سوزی و امداد نجات بوده اند.
آتشپاد ظهوریان  با اشاره به تعداد فوتی‌ها در این بازه زمانی، اظهار کرد: تعداد افراد فوت شده در پاییز امسال ۲۷ نفر، تعداد مصدومان ۳۸۴ نفر، تعداد نجات یافته‌ها هزار و ۷۰۹ و همچنین تعداد نیروهای عملیاتی اعزام شده به محل ماموریت نیز ۱۶ هزار ۸۷۷۱ نفر و تعداد خودروهای عملیاتی اعزام شده نیز پنج هزار و ۲۵۶ دستگاه بوده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.