وزیر نیرو از شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی به دلیل تلاش‌های این مجموعه برای تأمین نیازهای آبی کشور تقدیر کرد.

تقدیر وزیر نیرو از شرکت آب‌ و خاک قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مبین رجبی بیان کرد: وزارت نیرو در راستای پویش فراگیر ملی «هر هفته الف ب ایران» که با هدف تأمین آب در مناطق مختلف کشور در سال جاری آغاز شد، از این شرکت به دلیل آنچه مشارکت و نقش‌آفرینی مؤثر در این پویش خوانده شده، تقدیر کرده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مؤثر شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی در تأمین نیازهای آبی کشور تصریح کرد: این مجموعه با اتمام پیش از موعد چندین سد و پروژه تأمین آب در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان، نقش مؤثری در تأمین نیازهای آبی منطقه شرق کشور داشته است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی خودباوری و ایمان قلبی کارکنان این شرکت برای خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را عامل دستیابی به شاخصه‌های کلیدی، یعنی سرعت، کیفیت و قیمت منصفانه، در اجرای موفق پروژه‌ها دانست.

وی درباره پروژه‌هایی که این مجموعه در حوزه آب انجام داده است گفت: شرکت در سال ۱۳۷۱ تأسیس شده است و در این سال‌ها اجرای موفق چندین پروژه آبی را در کارنامه خود دارد از جمله سد مخزنی ابیورد، سد مخزنی غلامان، سد مخزنی سنگرد سبزوار، سد مزار سیدعلی نهبندان، خط انتقال آب اراضی پایاب سد دوستی، سیستم انحراف سد چایلی و دربند، ترفیع و بهسازی سد عشایری میاندشت اسفراین و تحکیم و آب‌بندی سد تاریخی گلستان مشهد.

وی اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی را از مزایای پروژه‌های عمرانی این شرکت دانست و افزود: پروژه‌هایی که شرکت انجام داده، با تقویت زیرساخت‌های اقتصادی مناطق مربوط، به‌ویژه در بخش کشاورزی و صنعتی و نیز محرومیت‌زدایی، موجب اشتغال پایدار صدها خانوار از اهالی منطقه شده است.

رجبی ادامه داد: در پروژه‌های اجراشده در حوزه آب در مناطق مذکور، علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۵۰۰ نفر، برای بیش از ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی فراهم آمده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.