رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: چند ماه است که مالک باشگاه شهرخودرو را ندیده‌ایم و پاسخی نسبت به مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده برای تیمش نمی‌دهد.

از ابتدای فصل نگران وضعیت کنونی شهرخودرو بودیم

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی  در خصوص اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیم‌های شهرخودرو و سایپای تهران، اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما از ابتداء فصل وضعیت شهرخودرو و تامین منابع مالی این باشگاه بوده‌ است. متاسفانه مالک و مدیرعامل باشگاه شهرخودروی خراسان به وعده‌ای که بابت تسویه کامل بدهی‌های باشگاه با ورزشگاه امام رضا (ع) داده بودند، عمل نکرده و بدهی خود را تسویه نکردند.

وی افزود: از روز قبل از بازی، مسئولان آستان قدس بابت عدم تسویه باشگاه شهرخودرو برای استفاده از زمین چمن شماره یک، هرچه تلاش کردند با حمیداوی تماس بگیرند، موفق نشدند. گویا ایشان رد تماس می‌کرده و پاسخگو نبوده است. آستان قدس نیز بر اساس شرایط و ضوابط داخلی خود عمل کرد و از ورود تیم به ورزشگاه در ابتداء بازی جلوگیری کرد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زمانی که از موضوع مطلع شدیم به همراه سید مهدی رحمتی ورود کردیم. سایر دستگاه‌ها نیز ورود کرده و تقاضا داشتند تا آستان قدس اجازه ورود تیم به ورزشگاه را بدهد تا بازی انجام شود، اما ما نگران شرایط کنونی باشگاه هستیم. متاسفانه در هفته گذشته و در تبریز هم مشکلاتی بابت بازگشت این تیم به مشهد به وجود آمده بود.

اصولی در خصوص میزان بدهی باشگاه شهرخودرو به آستان قدس گفت: قرار بوده باشگاه تا روز بازی با سایپا ۲۰۰ میلیون تومان به آستان قدس بپردازد، اما چک‌های باشگاه برگشت خورده است. همچنین چک‌های باشگاه شهرخودرو بابت برخی از خدمات هیات فوتبال خراسان رضوی در برگزاری بازی‌ها نیز متاسفانه برگشت خورده است. بروز حواشی ریز و درشت در ابعاد مختلف برای تنها نماینده خراسان رضوی نگران کننده است.

وی ادامه داد: چند ماه است که مالک باشگاه شهرخودرو را ندیده‌ایم. ایشان گرچه صاحب امتیاز باشگاه شهرخودرو است، اما مالک اصلی شهرخودرو مردم مشهد هستند. شهرخودرو یا پدیده سابق با زحمات مردم مشهد و مسئولان این شهر و استان سر پا ماند و همدلی باعث شد تا تنها نماینده لیگ برتری خراسان آسیب نبیند. در حال حاضر حمیداوی ناپدید است و از او بی‌خبریم و پاسخی هم نسبت به این مسائل نمی‌دهد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: معمولا ایشان را یکی دو ساعت پیش از آغاز بازی‌ها کنار زمین چمن مشاهده می‌کردیم، اما در حال حاضر مدت زیادی است که او را در مشهد ندیده‌ایم. ایشان برخلاف فصول گذشته کم پیش می‌آید که در هنگام بازی‌های تیم کنار شهرخودرو باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.