چهار نفر از خانواده شهدای ارتش و سپاه مدافع حرم روز پنجشنبه طی مراسمی در قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش در مشهد تجلیل شدند.

خانواده شهدای مدافع حرم در مشهد تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در این مراسم گفت: امنیتی که امروز در منطقه و کشور ایجاد شده است به برکت حماسه آفرینی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است و به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.  

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: شهدا در مکتب اهل بیت (ع) درس خوانده‌اند، ما همیشه قدردان ایثارگری‌های آنها هستیم.  

وی با اشاره به نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی ادامه داد: تشییع باشکوه پیکر این شهید والا مقام بار دیگر پشتیبانی مردم از انقلاب را نشان داد.  

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه توصیه شهدا پیروی از ولایت است گفت: وصیت نامه شهدا را باید تکثیر و فرهنگ‌سازی کرد به خصوص در میان نسلی که ندیده‌اند چه اتفاقاتی افتاده و ما در این عرصه آنگونه که باید کاری انجام نداده ایم.  
وی افزود: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح همچنان مرزبان کشور و انقلاب اسلامی است. علاوه بر بخش زمینی، سه هزار و ۷۰۰ نقطه پدافند هوایی در کشور وجود دارد که حرکات دشمن را رصد می‌کند و روز به روز هم بر توان رزمی و آمادگی ما افزوده می‌شود.  
امیر آذریان ادامه داد: برای انجام هر ماموریت تجهیزات و تسلیحات ما به روز است اما نمی‌توانیم همه را به تصویر بکشیم در شرایط بسیار خوب دفاعی قرار داریم و آماده و گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستیم. دشمن بداند اگر دست به تحرکی بزند با سخت‌ترین شرایط پیش بینی نشده روبرو خواهد شد و جواب دندان شکن خواهد گرفت.

در مراسم امروز از خانواده شهیدان محمدی مفرد، جودی ثانی، سنجرانی و سمائی تجلیل شد. شهدای ارتشی مدافع حرم، شهید جواد محمدی مفرد بهمن ۹۴، شهید سید مهدی جودی ثانی تیرماه ۹۶ و شهید محمدرضا سنجرانی مهر ۹۶ و سردار سپاهی شهید غلامرضا سمائی آبان ۹۵ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.