همدان-مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان گفت: با توجه به ضرورت رعایت دستورعمل های بهداشتی و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه ۲۰ دی ماه درخواست مجوز ترددهای ضروری صرفاً به صورت الکترونیک از متقاضیان اخذ می شود.

مجوز ترددهای ضروری فقط با ارائه مدارک معتبر صادر می شود

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا بابایی اظهار کرد: با توجه به دستورعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و صرفاً با ارائه مدارک معتبر صادر می شود.

وی ادامه داد: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.