محمد جواد ایروانی معاون نظارت و بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سازمان اقتصادی کوثر اظهار داشت: اجرای برنامه راهبردی مطلوب در سازمان اقتصادی کوثر حاصل انجام کار کارشناسی مستمر و متعهدانه بوده است و سیاست‌های ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری بخصوص در زمینه تکمیل زنجیره ارزش تولید به خوبی لحاظ شده است.

کارنامه موفق سازمان اقتصادی کوثر در مردمی کردن اقتصاد

قدس آنلاین؛ محمد جواد ایروانی معاون نظارت و بازرسی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سازمان اقتصادی کوثر اظهار داشت: اجرای برنامه راهبردی مطلوب در سازمان اقتصادی کوثر حاصل انجام کار کارشناسی مستمر و متعهدانه بوده است و سیاست‌های ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری بخصوص در زمینه تکمیل زنجیره ارزش تولید به خوبی لحاظ شده است.

وی با اشاره به این‌که عملکرد سازمان در اجرای برنامه راهبری مطلوب، رضایت‌بخش بوده است اظهار داشت: از جمله اقداماتی که سازمان کارنامه موفق وخوبی در اجرای آن داشته است، مردمی کردن اقتصاد و در واقع، مشارکت بیشتر مردم در حضور و اداره مطلوب تولید است و آثار جاری‌سازی و اجرای برنامه راهبری مطلوب در افزایش درآمد پایدار و بازدهی مطلوب در صورت های مالی سازمان اقتصادی کوثر به خوبی گواه این موضوع می‌باشد.

معاون نظارت و بازرسی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اشاره به هم‌افزایی و جلسات بسیار منظم نظارتی که در سازمان اجرا می شود اظهار داشت: ایفای تعهدات سازمان اقتصادی کوثر در سال جاری موجب هم‌افزایی بهینه بر اساس مزیت رقابتی بوده و لازم است از تلاش آقای مهندس اسکندری مدیر جهادگر سازمان، معاونین و همکاران ایشان تشکر نماییم.

دکتر ایروانی ادامه داد: بحمدالله سازمان اقتصادی کوثر با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود خود و فعالیت بر مبنای سیاست‌های راهبردی و ابلاغی بالادستی در مسیر شفافیت، جلب مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی اقشار مختلف مردم، توانسته است در جهت رفع نیازهای اساسی کشور نیز گام‌های بلندی بردارد و نهادی اثربخش می باشد.

در ادامه دکتر ایروانی اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگ و مؤثر این سازمان که بسیار مناسب اقدام نموده، موضوع بنیادی احیای لاین مرغ آرین است که در عرصه کلان کشور و مسئولیت‌های بالادستی، موضوعی حیاتی برای صنعت مرغداری کشور است زیرا که صنعت مرغداری ایران جزء شش کشور برتر جهان درصنعت مرغداری است. این صنعت به قدری مهم است که ریچارد نفیو (مسئول امور ایران در شورای امنیت ملی کاخ سفید و طراح تحریم‌های گسترده علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا) در کتاب «هنر تحریم ها، نگاهی از درون میدان» اشاره کرده که باید به صنعت مرغداری ایران ضربه وارد کنیم! خوشبختانه با عرضه موفق نخستین محموله جوجه یک روزه تجاری لاین داخلی مرغ آرین (در آذر ماه سال جاری) این سازمان نشان داد که همت و جدیّت مضاعفی برای تحقق مأموریت‌های محوله ملی خود داشته و می‌تواند در تحقق امنیت غذایی و کمک به توسعه صنعت مرغداری کشور به عنوان بازیگری اصلی و با اثربخشی مطلوب، ایفای نقش نماید.

وی با اشاره به اقدامات سازمان در راستای مردمی کردن اقتصاد و جلب مشارکت جمعی اظهار داشت: علاوه بر این، سازمان در لایه‌های پائین دستیِ نیز با جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های تولیدی مخصوصاً در مناطق کم‌تر برخوردار و همچنین اهتمام جدی به عرضه سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه داشته، بطوری که امروزه بیش از هفتصد هزار نفر از فعالین در بازار سرمایه، جزء سهامداران شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر بوده و این موضوع نشان دهنده انضباط و شفافیت مالی و ایجاد زمینه مناسب مشارکت مردم در حوزه اقتصاد می باشد. ضمن اینکه علی‌رغم ریزش اخیر سهام در بازار سرمایه، سهام متعلق به شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر دچار کمترین تکانه بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.