نجفی عنوان کرد: فرم‌های ثبت نام حاوی اطلاعات شخصی افراد است و طبیعتاً قابل انتشار نیست، اما افرادی که عنوان می‎کنند فرمی برای ثبت نام در جشنواره پر نکرده‌اند، مدارکش موجود است و می‌توانند حضوراً به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

مهلت ارسال نسخه DCP به جشنواره تمدید نمی‌شود/ فرم‌های ثبت‌نام قابل انتشار نیست اما همه مدارک موجود است

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه فردا مهلت ارسال نسخه نهایی فیلم‌های متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به پایان می‌رسد، گفت: مهلت ارسال نسخه نهایی آثار (DCP) تا فردا شنبه ۲۰ دی است که تمدید نخواهد شد و برای هیچ فیلمی هم استثناء قائل نمی‌شویم و فیلم‌هایی که نسخه نهایی آنها به دبیرخانه نرسد، از فهرست آثار امسال جشنواره حذف خواهند شد.

وی درباره آمار نسخه های DCP رسیده به جشنواره گفت: در حال حاضر نمی‌توان آمار دقیقی ارائه کرد، زیرا دقیقه‌ای به دبیرخانه فیلم می‌رسد و با پایان مهلت ارسال نسخه‌ها، آمار اعلام خواهد شد.

نجفی در پاسخ به اینکه آیا امکان انتشار فرم ثبت نام فیلم‌هایی که علیرغم حضورشان در لیست اما نسبت به آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و مدعی شدند در این دوره جشنواره ثبت نام نکرده‌اند، وجود دارد یا خیر، گفت: این فرم‌ها اطلاعات شخصی افراد است و طبیعتاً قابل انتشار نیست، اما هرکسی شک و شبهه‌ای دارد و افرادی که عنوان می‎کنند فرمی برای ثبت نام در جشنواره پر نکرده‌اند می‌توانند حضوراً به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند و فرم ثبت نامی که کاملاً مشخص است و در آن قید شده که چه کسی فیلم مورد نظر را ثبت نام کرده را به آنها نشان خواهیم داد. این موضوع قابل اثباتی است و مدارکش هم موجود است.

پیش از این صاحبان تعدادی از فیلم‌های منتشر شده در لیست متقاضیان همچون «مجوز خروج»، «بابا سیبیلو» و «بانک زده ها» عنوان کرده بودند که فرم حضور در جشنواره را پر نکرده بودند و اخیراً در برخی خبرها آمده فیلم «زمستان بود» در حالی در لیست متقاضیان حضور در جشنواره سی و نهم قرار گرفته که برای شرکت در این رویداد ثبت نام نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.