در آستانه دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی‌، بیش از ۷۰۰ ‌شناور بسیج دریایی و یگان‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران ‌در پیرامون جزیره فارسی در خلیج فارس رژه رفتند.

رژه اقتدار ۷۰۰ شناور بسیج دریایی بیخ گوش آمریکایی‌ها و سعودی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی، بیش از 700 شناور بسیج دریایی و یگان‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیرامون جزیره فارسی در خلیج فارس رژه رفتند.

سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در آیین برگزاری رزمایش دریایی در اطراف جزیره فارسی در خلیج فارس با اشاره به سالروز دستگیری تفنگداران دریایی متجاوز آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی اظهار داشت: در آستانه پنجمین سالگرد دستگیری تفنگداران  دریایی متجاوز آمریکایی، سومین رزمایش مشترک نیروی دریایی سپاه و ملوانان بسیجی  با نام سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در اطراف جزیزه فارسی در آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رزمایش بیش از 700 شناور بسیج دریایی و یگان‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژه رفتند گفت: در این رزمایش شناورهای مردمی و نظامی از سواحل استان بوشهر خود را به جزیره فارسی رسانده و در ستون‌هایی منظم گرداگرد این جزیره مهم رژه رفتند و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این منطقه در اوج اقتدار قرار دارد تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه این نیرو با تجهیزات نظامی مدرن  و پیشرفته در اوج توان و آمادگی عملیاتی قرار دارد.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.