رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از جان باختن سید عباس سجادی پرستار بیمارستان علامه بهلول گنابادی به عنوان نخستین کادر درمانی این بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

نخستین کادر درمانی بیمارستان گناباد بر اثر کرونا جان خود را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد باذلی در حاشیه آیین تشییع و بدرقه پیکر این پرستار مدافع سلامت افزود: ایثار وصف ناشدنی مدافعان سلامت به ویژه در این ایام که با کوششی مضاعف درحال مقابله با ویروس کرونا و نجات جان هموطنان هستند بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: پرسنل نظام سلامت به ویژه در خط مقدم مقابله با کرونا متعهدانه سختی‌های آن را به جان می‌خرند تا مدافع سلامت جامعه باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۵۳۰ نفر از پرسنل این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم به مناسبت درگذشت این پرستار بیمارستان علامه بهلول گنابادی پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از پیام دکتر مریم حضرتی آمده است: خبر فقدان همکار عزیز مدافع سلامت "سید عباس سجادی" پرستار بیمارستان علامه بهلول گنابادی دانشگاه علوم پزشکی گناباد که پس از سالها خدمت صادقانه و ایثارگرانه در نظام سلامت و در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ به دیارباقی شتافت موجب تاثر و تالم فراوان شد.

وی ادامه داد: با قلبی سرشار از اندوه، درگذشت این پرستار عزیز سفر کرده را به خانواده داغدارش، همکاران و جامعه بزرگ پرستاری تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.