با گسترش کانال‌های تلگرامی کسب درآمدهای زیادی در آن شکل گرفت و امروزه صدها نفر مشغول به کسب درآمد از تلگرام هستند. عضو واقعی تلگرام یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای رونق گرفتن کانال تلگرام است

چگونه عضو واقعی کانال و گروه تلگرام خود را حفظ کنیم؟

شکی نیست که تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار دنیاست و سومین شبکه برتر از لحاظ داشتن کاربر در ایران قرار دارد. با گسترش کانال‌های تلگرامی کسب درآمدهای زیادی در آن شکل گرفت و امروزه صدها نفر مشغول به کسب درآمد از تلگرام هستند. ممبر واقعی تلگرام یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای رونق گرفتن کانال تلگرام است. ما در اینجا به شما راه حل‌هایی پیشنهاد می‌دهیم که برای رسیدن به هدف، به شما کمک می‌کند.

افزایش ممبر تلگرام


چگونه ممبر واقعی و ارگانیک داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید ممبرهای واقعی و فعال خود را افزایش دهید باید کمی خلاقیت بیشتر داشته باشید.کمی صبور باشید و این مقاله را تا انتها دنبال کنید.


در پروفایل خود خلاق باشد


پروفایل کانال تلگرام شما باید زیبا و منحصربه‌فرد باشد. در بیو کانال تلگرام توضیحات خوبی بنویسید و حتی از اهدافی بگویید که برای آنها کانال تلگرام را ایجاد کردید. اگر می‌خواهید درآمد بالایی داشته باشید و این برای شما یک هدف است پس برای آن یک ایده خوب پیدا کنید و بعد کانال تلگرام خود را ایجاد کنید و در نهایت برای کانال تلگرام خود آی دی زیبا، کوتاه و مرتبط قرار دهید.


شبکه‌های اجتماعی راهی عالی برای افزایش ممبر تلگرام


توجه کنید که اگر به‌صورت درست و اصولی در شبکه‌های اجتماعی کانال تلگرام خود را تبلیغ کنید به‌سادگی رشد می‌کنید و به هدف خود دست پیدا می‌کنید. لینک کانال تلگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید و از افرادی که شما را دنبال می‌کنند بخواهید از کانال تلگرام شما دیدن کنند.


گروه‌های و سوپرگروه های فعال تلگرام را فراموش نکنید


فعالیت در گروه‌هایی که اعضا فعالی دارند به‌راحتی عضو جذب می‌کنید. زمانی که در گروه‌ها فعال هستید حتما لینک کانال تلگرام خود را در بایو تلگرام خود بگذارید. این روش یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید جذب بالایی داشته باشید.

خرید ممبر


با کانال‌های مطرح حوزه فعالیت شما تبادل کنید


کانال‌هایی را پیدا کنید که فعالیت مشابه با شما داشته باشند. کانال‌هایی که مطرح هستند و تعداد ممبر واقعی آنها بالا است. کانال‌هایی که فعالیت کاملا متفاوتی با شما دارند نتیجه‌ی مشخصی ندارند. اگر کانال کسب و کار شما فروش مانتو باشد می‌توانید در کانال‌های شال و روسری تبادل کنید در این صورت ممبرهایی به کانال شما اضافه می‌شوند که مشتری احتمالی شما هستند.


 پست و محتوای منحصر به فرد داشته باشید


این خیلی مهم است که پست‌های شما کپی نباشد و اگر در محتوایی که تولید می‌کنید آدرس و آی دی کانال را قرار بدهید زیبا و شکیل می‌شود. دیدن آی دی کانال در گوشه تصویری که شما تولید کردید تاثیر بسیار خوبی برای برند شما دارد و برای جذب ممبر کانال تلگرام جذاب است.


ممبر واقعی خرید ممبر تلگرام را امتحان کنید


استفاده از خرید ممبر واقعی یک روش عالی و سریع برای رشد واقعی کانال تلگرام شما است. خرید ممبر واقعی می‌تواند کمک شایانی به افزایش مشارکت‌ها کند. زمانی که از افزایش ممبر واقعی خرید ممبر تلگرام استفاده می‌کنید، اعضا به اختیار خود به کانال اضافه می‌شوند و این ریزش کانال شما را کاهش می‌دهد.
افرادی که به کانال شما اضافه می‌شوند ممبرهای واقعی فعال و ایرانی هستند، از پست‌های شما دیدن می‌کنند و پست‌های شما را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
داشتن مشتریان بالقوه و واقعی بیشتر علاوه بر افزایش آمار بازدیدها، کسب اعتبار بیشتر برای کانال تلگرام کسب و کار شما افزایش تعرفه‌ی تبلیغات مجازی، فروش بیشتر محصولات، برندینگ، افزایش تعاملات در کانال‌ها می‌باشد. شما با خرید ممبر تلگرام می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و به درآمد بیشتر برسید.

چگونه ممبر واقعی کانال و گروه تلگرام خود را حفظ کنیم؟


کانال خود را به‌صورت حرفه‌ای مدیریت کنید. داشتن کانال تلگرام قوی برای رشد درآمد به‌سادگی انجام نمی‌شود اما خرید ممبر تلگرام به شما روش‌هایی را معرفی می‌کند که مدیریت بهینه کانال تلگرام را به شما آموزش می‌دهد. 


محتوای جذاب داشته باشید


اولین چیزی که باید در مدیریت کانال تلگرام خود به آن توجه کنید نحوه تولید محتوا در کانال تلگرام است. مسئله تولید محتوای مناسب در کانال از مدیریت آن مهم‌تر است. چیزی که جامعه ی مشتریان شما را در یک کانال مشترک نگه می‌دارد محتوای تولید شده توسط شما است؛ اگر جذاب و دیدنی نباشد دیر یا زود از کانال شما خارج می‌شوند.


قبل از ایجاد کانال، هدف داشته باشید


اولین قدم در داشتن یک کانال تلگرام مؤثر داشتن هدف است. موضوعی کانال خود را مشخص کنید. بعد از اینکه هدف و موضوع آن را مشخص کردید دیگر آن را تغییر ندهید. اگر محتوای شما طنز است موضوعات سیاسی منتشر نکنید این کار مخاطبان شما را ناراضی می‌کند و با گذشت زمان کانال شما را ترک می‌کنند.
یک برند باید در زمان شروع کسب و کار محصول و محتوای خود را انتخاب کند و آن را ادامه بدهد. معروف ترین برندهای جهانی خط سیر مشخصی دارند و با گذشت زمان آن را ارتقا می‌دهند. شما می‌توانید از این الگو استفاده کنید.

محتوای تخصصی داشته باشید

مهم‌ترین کار این است که محتوای تخصصی مربوط به فعالیت کسب و کار در کانال تلگرام داشته باشید. با این کار می‌توانید اعضای کانال خود را بیشتر کنید. مطمئن شوید کانال تلگرام شما برجسته و جذاب است که توسط مخاطبان شما برای افراد و گروه‌های دیگر به اشتراک گذاشته می‌شوند.
در محتوای تخصصی از لوگوی برند خود را در پایین عکس و ویدئوها استفاده کنید. تا در صورت اشتراک گذاری اعضا جدید بتوانند به راحتی کانال شما را پیدا کنند و عضو شوند.

افزایش ممبر خریدممبرتلگرام


محتوای تاثیرگذار مشتریان خود را فراموش نکنید


از ممبرهای واقعی و فعال خود بخواهید محتوا تولید کنند. محتوای تولید شده توسط اعضا را با مشخصات کامل آنها در کانال قرار دهید. یک موضوع خاص را مطرح کنید و از آنها بخواهید درباره این موضوع محتوای خود را ارسال کنند و یا نظر خود را در مورد آن بنویسند. می‌توانید برای انگیزه بیشتر برای تولید محتوا مسابقه برگزار کنید. یک کانال آموزش طراحی داخلی نمونه‌هایی که توسط کارآموزان طراحی شده بود را در کانال تلگرام خود منتشر می‌کرد. این کار علاوه بر تشویق کارآموزان برای ادامه دادن آموزش‌ها و شرکت در دوره‌های بعدی خروجی آموزش را به سایرین نشان می‌دهد و آنها را جذب می‌کند.


کمیت یا کیفیت مسئله این است


میزان پستی که در کانال منتشر می‌کنید مهم نیست، کیفیت پست‌های کانال مهم است. سعی نکنید با ارسال پست‌های بی‌ربط ممبرهای خود را فراری دهید. پست‌های روزانه خود را حفظ کنید اما برای این کار از محتوای بی‌کیفیت و نامرتبط استفاده نکنید.

در می‌خواهید در کار خود متخصص و حرفه‌ای باشید از این ترفندها استفاده کنید. داشتن ممبر واقعی خریدممبرتلگرام با رعایت نکات و مراقبت از آنها به شما کانال ایده‌آل کسب و کارتان را می‌دهد. ممبرهای واقعی، ایرانی و فعال تلگرام برخلاف ممبر فیک سوپرگروه تلگرام به‌صورت خودکار گروه و کانال تلگرام شما را رشد می‌دهند. هرکدام از افرادی که به کانال تلگرام وارد می‌شوند، شانس داشتن یک مشتری دائمی را برای شما افزایش می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.