گوشی های هوشمند با دوربین های ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ به زودی ارائه می شوند.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، یکی از افراد مشهور شبکه با نام مستعار Ice Universe ، که غالباً اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید در صنعت موبایل را به اشتراک می‌گذارد، از انتشار قریب الوقوع سنسور دوربین جدید ISOCELL سامسونگ با وضوح بالا خبر داد.

گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ به زودی ارائه می شوند

طبق اطلاعات، امسال سامسونگ همزمان چندین حسگر دوربین ابتکاری را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر خواهد کرد و خیلی زود اولین گوشی‌های هوشمند در بازار ظاهر می‌شوند که به سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند.

با توجه به اینکه سنسورهای تصویری ۱۰۸ مگاپیکسلی که سال گذشته به خصوص محبوب شدند ، به عنوان ۱۰۰MP معرفی می‌شوند ، می‌توان تصور کرد که وضوح واقعی سنسور ۲۰۰MP سامسونگ ۲۱۶ مگاپیکسلی باشد.

Ice Universe بارها ثابت کرده است که با شرکت‌های مختلفی ارتباط دارد و نه تنها در مورد طراحی گوشی‌های هوشمند بلکه در مورد سنسورهای دوربین جدید از جمله سنسور ۱۰۸MP فوق الذکر و سایر تجهیزات اطلاعاتی را درز کرده است.

سامسونگ در حال آماده سازی دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند است

یک شبکه داخلی بسیار معتبر با نام مستعار Ice Universe در آوریل سال جاری اعلام کرد که سامسونگ در آینده سنسورهایی با وضوح ۶۰۰ مگاپیکسل منتشر خواهد کرد که از توانایی‌های چشم انسان پیشی خواهد گرفت. حالا، این شرکت تأیید کرده است که چنین حسگری در حال حاضر در دست ساخت است.

Ice Universe بارها تأیید کرده است که با بخش توسعه شرکت کره جنوبی ارتباط دارد. او اولین کسی بود که تصاویر واقعی گلکسی S۲۰ و بسیاری اطلاعات قابل اعتماد دیگر را منتشر کرد. بنابراین سخنان او قطعاً ارزش گوش دادن دارد.

اگر سامسونگ فن آوری اساسی را تغییر ندهد، این تصویر نشان می دهد که یک دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی می تواند روی یک گوشی هوشمند باشد. در این حالت ، دوربین به تنهایی ۱۲٪ از قسمت پنل عقب را اشغال می کند و دوربین ۲۲ میلی متر بالاتر از پنل پشتی گوشی هوشمند بیرون می زند که البته این بسیار ناخوشایند است. بنابراین بسیار جالب خواهد بود که ببینید سامسونگ چطور چنین وضوح بالایی را در سنسور ISOCELL نسل بعدی اعمال می‌کند.

بعید به نظر می‌رسد سال آینده گوشی‌های هوشمند با چنین دوربین‌هایی وارد بازار شوند، بعد از سنسور تصویر ۱۰۸MP سامسونگ ، انتظار تولید یک سنسور دوربین ۱۹۲MP می رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.