زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰ هکتار زمین خواری در ابهر به ارزش یک هزار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد

کشف زمین‌خواری یک هزار میلیارد ریالی در ابهر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:در پی شکایت نماینده حقوقی اداره  اوقاف و اهالی ابهر درباره تصرف غیرقانونی زمین وقفی به متراژ ۱۰ هکتار واقع در یکی از مناطق این شهرستان و تفکیک و فروش آن توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

سردلر جهانبخش  در نشست خبری افزود: در تحقیقات صورت گرفته پلیس، مشخص شد فردی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود، زمینی وقفی به متراژ ۱۰ هکتار متعلق به اداره اوقاف را به صورت غیرقانونی تصرف و پس از تفکیک به قطعات کوچکتر، آن را به فروش رسانده است.
وی با بیان اینکه متهم شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش زمین‌ تصرف شده را یک هزار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه با تلاش پلیس و دستگاه قضا این زمین رفع تصرف شد، عنوان داشت: حفظ بیت‌المال و آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.