عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه لوایح FATF با اصرار روحانی به رهبرانقلاب به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده شده است، گفت: مطمئن هستم این لوایح با مخالفت اعضای مجمع روبرو خواهد شد.

نظر آیت‌الله موحدی کرمانی دربارۀ بررسی دوبارۀ  FATF در مجمع

قدس آنلاین: آیت‌الله موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با روند بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: لوایح FATF مقطعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد و بعد از آن از دستور کار مجمع خارج و مشخص شد که مجمع با FATF موافق نیست.

وی افزود: اما بعداً رهبر انقلاب فرمودند که این موضوع مجدداً در مجمع بررسی‌شود که آن هم احساس می‌کنم به اصرار آقای روحانی باشد. درواقع رئیس‌جمهور، آقا را به این تصمیم رساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مطمئن هستم اگر این لوایح بار دیگر در مجمع تشخیص مطرح شود با مخالفت اعضای مجمع روبرو خواهد شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه قرار نیست این لایحه در کمیسیون‌های مجمع مورد بررسی قرار گیرد، گفت: اگر این لوایح مجدداً به صحن مجمع بیاید، تغییری در سرنوشت آن ایجاد نخواهد شد زیرا اعضای مجمع یک بار نظر خود را در خصوص این لوایح اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.