رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر طبق دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا تالارهای پذیرایی و عروسی در شرایط زرد امکان فعالیت دارند ولی بحث منع تردد شبانه وجود دارد که امکان فعالیت به تالارهای پذیرایی را نمی‌دهد.

محدودیتهای تردد شبانه امکان فعالیت به تالارهای پذیرایی نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد باباخانی افرود: هم اکنون مشهد و ۱۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی و ۱۵ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.
وی اضافه کرد: وضعیت آبی کم خطرتر از زرد است و طبق دستورالعملهای کرونایی در شرایط زرد فعالیت مشاغل رسته‌های یک، ۲ و سه بلامانع است.
رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تالارهای پذیرایی در گروه مشاغل سطح سه قرار دارند که از زمان شیوع کرونا تاکنون جز برای‌ مدت کوتاهی اجازه فعالیت نداشتند.
باباخانی افزود: از سوی دیگر  با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و قرار گرفتن شهرستانهای خراسان رضوی در وضعیت آبی و زرد، تمام مشاغل به جز مشاغل سطح چهار اجازه فعالیت دارند اما مساله منع تردد شبانه برقرار است و امکان فعالیت تالارها در این شرایط وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا باید در زمینه چالش امکان بازگشایی تالارهای پذیرایی از سویی و منع تردد شبانه از سویی دیگر تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.