گوشی هوشمند Black Shark ۴ با باتری ۴۵۰۰mAh و شارژ سریع ۱۲۰W عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند مخصوص بازی "Black Shark ۴" به زودی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مدیر عامل شرکت Black Shark Technology امروز در Weibo رسماً اعلام کرد که تلفن مخصوص بازی Black Shark ۴ در حال عرضه است. در همان زمان ، او فاش کرد که دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری نیز در آن وجود دارد، فناوری شارژ سریع به دستگاه اجازه می‌دهد تا در کمتر از ۱۵ دقیقه باتری را کامل شارژ کند.

در اجلاس فناوری Snapdragon که در دسامبر سال گذشته در هاوایی برگزار شد ، Qualcomm رسماً نسل جدیدی از تراشه پرچمدار Snapdragon ۸۸۸ را منتشر کرد. در این اجلاس فناوری ، سازنده بزرگ تراشه های مختلف همچنین اعلام کرد که تقریباً تمام OEM های اصلی گوشی مربوطه را در نیمه اول ماه ۲۰۲۱ این شرکت ها شامل Asus ، Black Shark ، Lenovo ، LG ، Meizu ، Motorola ، Nubia ، Realme ، OnePlus ، OPPO ، Sharp ، VIVO ، Xiaomi و ZTE هستند، امسال Black Shark هنوز هیچ گوشی هوشمندی راه اندازی نکرده است و بنابراین دلیل محکمی وجود دارد که حدس بزنیم Black Shark ۴ آینده با Snapdragon ۸۸۸ ارائه خواهد شد.

پیش از این ، یک وبلاگ نویس معروف Weibo گفته بود که اسمارت فون Snapdragon ۸۸۸ Black Shark با نام رمز "Emperor" شناخته می شود و آماده ورود به بازار است، او همچنین ثابت کرد که طراحی و عملکرد قوی، ارزش انتظار را دارد. همان وبلاگ نویسی گفت که گوشی‌های مخصوص بازی آینده با صفحه نمایش ۱۰۸۰P ارائه می‌شوند. بنابراین صفحه های ۲K فرض شده قبلی در گوشی‌های ۲۰۲۱ ظاهر نخواهند شد و با این حال ، نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز یا حتی بیشتر خواهد بود.

به هر حال نقطه فروش گوشی مخصوص بازی Black Shark ۴  چیپست  Snapdragon ۸۸۸ خواهد بود که از ۱ x ۲.۸۴GHz  آخرین هسته ARM Cortex X۱) + ۳ x ۲.۴GHz (Cortex A۷۸) + ۴ x ۱.۸GHz (Cortex) نیز استفاده می کند، همچنین معماری A۵۵ ، پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ و یک باند مودم X۶۰ ۵G را ادغام می کند، درضمن این SoC از WiFi ۶E ، Bluetooth ۵.۲ و غیره پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.