در سال های اخیر با توجه به نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی به وجود متخصصان و تکنسین های حرفه ای، بازار کار رشته برق صنعتی از رونق چشمگیری برخوردار شده است. برق صنعتی را می توان از مهم ترین بخش های واحدهای صنعتی به حساب آورد. حوزه برق صنعتی از بروز بسیاری از مشکلات و اختلالات در فرآیند تولید و مونتاژ کارگاه های صنعتی جلوگیری می کند.

کدام آموزشگاه را برای گذارندن دوره های برق صنعتی انتخاب کنیم؟

کمبود نیروی متخصص و حرفه ای، بسیاری از آموزشگاه ها را بر آن داشته تا برگزاری دوره های تخصصی آموزش برق صنعتی را در دستور کار قرار دهند. در این میان، انتخاب بهترین آموزشگاه برق صنعتی به منظور حرفه ای و متخصص شدن در این رشته، برای متقاضیان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مزایای شرکت در دوره آموزش برق صنعتی

حرفه برق صنعتی را می توان در ردیف مشاغل مناسب و دارای درآمد بالا در سطح بازار کار به شمار آورد. طراحی و اجرای تابلوهای برق در بخش های تولیدی، صنعتی و کارخانجات، از وظایف عمده حیطه برق صنعتی محسوب می شود. با توجه به افزایش نیروی کار در سال های اخیر و رقابت زیاد و شدید ایجاد شده در بسیاری از مشاغل، داشتن تخصص و مهارت های فنی، برگ برنده کارجویان و متقاضیان بازار کار می باشد

گفتنی است که در دوره برق صنعتی مباحثی مانند تعمیرات، نگهداری، عیب یابی، نصب و اجرای مدارات، توانایی کار با نرم افزارهای طراحی، نقشه خوانی و نقشه کشی، به متقاضیان آموزش داده می شود.

 طی این دوره ها با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای، بستر مناسب برای وارد شدن کارآموزان به بازار کار فراهم می شود. گسترش چشمگیر کارخانجات صنعتی و مراکز تولیدی در سطح کشور، ظرفیت های لازم برای رشد و پیشرفت حرفه برق صنعتی را مهیا ساخته است.

کسب مدرک برق صنعتی می تواند مسیر افراد را برای مهاجرت به کشورهای خارجی هموار سازد. اروپا، کانادا و استرالیا، از بازار کاری مناسب و مطلوب در حیطه صنعت برق برخوردار می باشند.

همچنین، بسیاری از واحدهای صنعتی، تجاری، درمانی و نظامی فعال در سطح کشور، برای نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات برقی، نیازمند تخصص تکنسین های برق صنعتی می باشند. نیروگاه ها و ادارات برق نیز فرصت مناسبی را برای اشتغال متقاضیان برق صنعتی فراهم آورده است.

شاخصه های مهم بهترین آموزشگاه برق صنعتی

بالا بودن سطح کیفی آموزش و فراگیری مفاهیم به صورت تخصصی و عملی، از شاخصه های مهم بهترین آموزشگاه برق صنعتی به شمار می رود. یک آموزشگاه معتبر صفر تا صد مفاهیم و مبانی برق صنعتی را به شیوه تخصصی و حرفه ای، در اختیار کارآموزان قرار می دهد.

برخورداری از اساتید باتجربه، توانمند و رزومه دار، سطح کیفی آموزشی را بیش از پیش ارتقا می دهد. از آنجایی که حیطه برق صنعتی یک حوزه کاملا تخصص محور قلمداد می گردد، برگزاری کارگاه های مجهز عملی، در افزایش سطح توانمندی و مهارت کارآموزان بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.

ارائه مدرک معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ای، پشتیبانی مناسب پس از پایان دوره و فراهم آوردن بستر مناسب برای ورود کارآموزان به بازار کار، وجه تمایز یک آموزشگاه معتبر از دیگر آموزشگاه ها نمایان می‌سازد.

همچنین، ارائه مشاوره های لازم در حوزه کسب و کار، حکایت از دیدگاه حرفه ای و متمایز آموزشگاه‌های معتبر دارد.

بهترین آموزشگاه برق صنعتی در تهران

آموزشگاه فنی پارس از جمله آموزشگاه‌های معتبر، باسابقه و حرفه ای در شهر تهران محسوب می شود. ارائه دوره های تخصصی، اساتید حرفه ای و ممتاز و کیفیت بالای آموزش، آموزشگاه پارس را به بهترین آموزشگاه برق صنعتی در پایتخت تبدیل نموده است. دوره تخصصی برق صنعتی در این آموزشگاه مطابق با تمامی استانداردها و نوع نیاز بازار کار برگزار می گردد. دانش علمی و عملی بالای اساتید دوره، در ارتقای توانمندی ها و مهارت های کارآموزان تاثیر مطلوب و بسزایی برجای می گذارد.

استفاده از آخرین متدهای آموزشی و به روز بودن شیوه های تدریس، نیازها و توقعات کارآموزان و متقاضیان را به خوبی پاسخگو می باشد.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های برق صنعتی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش برق ساختمان، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش پی ال سی، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنی پارس

دوره برق ساختمان به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش صفر تا صد برق کشی در ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی می پردازد. در این دوره کارآموزان در محیطی شبیه به محیط واقعی با مراحل سیم کشی در ساختمان ها و نصب دوربین، دزدگیر، اعلام حریق و سایر سیستم های امنیتی و رفاهی آشنا می شوند و خود را برای ورود به بازار کار عالی این شغل آماده می کنند.

در صورتی که به رشته های برق و الکترونیک علاقه مند هستید باید بگوییم این رشته از بهترین رشته های برق در بازار کار است که همواره بازار کار عالی داشته و امروزه نیز با توجه به افزایش ساخت و سازها رونق آن بیشتری یافته است.

آموزش هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاه فنی پارس

یکی از رشته های بسیار عالی و آینده دار حوزه برق و الکترونیک رشته هوشمند سازی است. این رشته تقریبا جدید و نوپا بوده و با توجه به افزایش تقاضا برای هوشمند سازی ساختمان ها آینده عالی دارد. در دوره آموزش هوشمند سازی آموزشگاه فنی پارس به صورت تخصصی و کارگاهی کلیه مباحث مربوط به پیاده سازی و اجرا پروژه های هوشمندسازی آموزش داده می شود.

با شرکت در دوره هوشمند سازی ساختمان در مدت زمان کوتاهی به یک متخصص حرفه ای پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی تبدیل شده و می توانید آینده خود را متحول سازید. اگر به دنبال یک شغل درآمدزا و آینده دار هستید این شغل یکی از بهترین مشاغل فنی بازار کار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های این مرکز آموزشی به سایت آموزشگاه به آدرس  https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.