سرمربی تیم فوتبال قشقایی گفت: امسال را سال صعود قشقایی به لیگ برتر گذاشته‌اند ولی امروز هواداران برای سفر تیم به اهواز اتوبوس و هتل گرفتند و هواداران شام و ناهار مارا می‌دهند.

سرمربی قشقایی: هواداران ناهار و شام ما را می دهند!

داریوش هرمزی پس از تساوی تیمش در هفته نهم لیگ یک فوتبال کشور مقابل استقلال خوزستان، اظهارکرد: این دیدار، بازی دارا و ندارها بود. البته دارا و ندار فقط مربوط به بخش مالی نیست. بازی نیز فرایند خیلی خوبی داشت و می توانستیم به راحتی و حتی زمانی که تیم ما 10 نفره شد، بازی را ببریم اما خیلی از موقعیت ها را با بی دقتی از دست دادیم و به نظرم استقلال خوزستان یک موقعیت گلزنی هم نداشت.

به گزارش قدس آنلاین، وی افزود: البته استقلال خوزستان تیم کوچکی نیست و تیمی بزرگ با شاخصه های  فنی بزرگ است. این تیم حرف های بسیاری برای گفتن دارد اما اگر مثل تیم ما حمایت نشود قطعا جایگاه خوبی نخواهد داشت. مسئولان استقلال خوزستان به داد این تیم برسند.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: به کمیته داوران یک توصیه دارم؛ اگر دوست دارید مشکلات داوری فوتبال ایران حل شود به امثال داور بازی امروز ما و استقلال خوزستان بها دهند. جو این بازی سنگین بود اما داور توانست به راحتی و بدون هیج واکنش منفی قضاوت کند.

وی بیان کرد: یک تیم در لیگ یک پیدا کنید که به بازیکن متولد 1382 بازی بدهد. کاری که ما در تیم مان انجام داده ایم. تیم ما جوان است و به زمان نیاز دارد. باید حمایت شویم. در این شرایط برای تک رقمی شدن می جنگیم. از نمایندگان شیراز که کنار ما بوده اند، قدردانی می کنم اما استاندار شیراز باید رنگ حمایت خود را بیشتر کند. امسال را سال صعود قشقایی به لیگ برتر گذاشته اند و شیراز 10 سال است که نماینده ای در لیگ برتر ندارد. باید حمایت شویم. امروز هواداران برای سفر تیم به اهواز اتوبوس و هتل گرفتند و هواداران شام و ناهار ما را می دهند. مگر به این صورت می شود؟

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.