مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، با بیان اینکه تا این لحظه مصدوم و جانباخته ای از زلزله دیشب گزارش نشده است، گفت: طبق گزارش معاون عمرانی فرماندار مشهد، از بخش رضویه بر اساس رصدی که به ویژه در سه روستای چلمه سنگ، دم روباه و گیامه به عنوان مرکز اصلی زلزله انجام شده، تلفاتی نداشتیم.

زلزله دیشب در خراسان رضوی خسارت جانی نداشت/ تصادف و فوت ۲ سرنشین پراید بخاطر زلزله نبوده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت علی شایانفر  با اشاره به زلزله ۴.۲ ریشتری شب گذشته در منطقه سفیدسنگ خراسان رضوی اظهار کرد: تا این لحظه پس لرزه ای از زلزله دیشب به ما اعلام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: نیمه شب گذشته فرماندار فریمان بازدید میدانی از محل داشته و خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است، البته احتمال خسارات خیلی جزئی در اماکن خشت و گلی وجود دارد که باید بررسی بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه مصدوم و جانباخته ای گزارش نشده است، ادامه داد: طبق گزارش معاون عمرانی فرماندار مشهد، از بخش رضویه بر اساس رصدی که به ویژه در سه روستای چلمه سنگ، دم روباه و گیامی به عنوان مرکز اصلی زلزله، تلفاتی نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین در مورد مرگ دو سرنشین خودروی پراید در سفیدسنگ هم گفت: این موضوع ظاهرا یک حادثه جاده ای بوده و اظهارنظر در مورد علت دقیق حادثه هم در تخصص ما یا اورژانس نیست و باید پلیس راه و راهداری علت دقیق فوت را مشخص کنند اما من فعلا فوت این دو نفر بر اثر زلزله را تایید نمی‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.