معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ساخت و راه‌اندازی هزار هکتار شهرک کشاورزی جدید در این استان هشت هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

شهرک‌های کشاورزی در خراسان رضوی هشت هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی ، سیدکمال‌الدین میرجعفریان با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان اشتغال مستقیم در پی تفاهمنامه احداث هزار هکتار شهرک کشاورزی میان استانداری خراسان رضوی و شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در مناطق روستایی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس شرکت شهرک‌های کشاورزی برای تامین زیرساخت‌ها و آماده سازی زمین اقدام خواهد کرد و جهاد کشاورزی و منابع طبیعی نیز شناسایی و تامین زمین و شرکت آب منطقه‌ای هم تامین آب این شهرک‌ها را در قالب مجموعه‌های گلخانه‌ای، دامداری، شیلات و آبزیان بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در حال بررسی و شناسایی زمین مناسب برای این پروژه است، گفت: پس از تامین زمین و زیرساخت‌های لازم، مردم، مجموعه‌های مردم نهاد و نهادهای حاکمیتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌توانند در این طرح‌های کشاورزی سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.