بجنورد-معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بجنورد گفت: با همت استاندار خراسان شمالی دو تفاهم نامه با سه موضوع در این استان به امضا خواهد رسید.

انعقاد دو تفاهم نامه مهم در حوزه جامعه ایثارگران خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی سعید اوحدی در بدو ورود خود به خراسان شمالی به موضوعات این تفاهم نامه ها اشاره و تصریح کرد: تامین زمین برای ۱۸۰۰ نفر از ایثارگران، ایجاد اشتغال برای یکهزار نفر از ایثارگران از موضوعات این تفاهم نامه است.

وی با بیان اینکه همچنین ساماندهی تمام گلزارهای شهدا از دیگر موضوعات موجود در تفاهم نامه است، اظهار داشت:۸۰ درصد گلزارهای شهدای سراسر کشور ساماندهی شده است اما سعی شده این ساماندهی در عالی ترین شرایط ممکن انجام شود.

اوحدی به دستور رئیس جمهور مبنی بر انجام ماده ۸۷ احکام برنامه توسعه ششم اشاره و خاطرنشان کرد: یک اقدام جدی و ماندگار در حوزه اشتغال ایثارگران است زیرا این بند تاکید بسیاری بر استخدام تمامی فرزندان شهدا و ایثارگران تا پایان برنامه ششم دارد.

وی همچنین به مصوبه مجلس مبنی بر تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران اشاره و افزود: این مصوبه به تایید شورای نگهبان رسیده که امیدواریم با تمهیدات انجام شده در بودجه ۱۴۰۰ ابهامات موجود برطرف شود تا این مصوبه مهم اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.