گوشی هوشمند Motorola Edge S به زودی با Snapdragon ۸۶۵ SoC معرفی می‌شود.

پرچمدار جدید موتورولا به زودی معرفی خواهد شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مدتی است که موتورولا روی بخش میان رده تمرکز کرده است. با این حال ، این شرکت تصمیم گرفت که سرانجام سال گذشته با Motorola Edge +  دارای Qualcomm Snapdragon ۸۶۵+ ، ۵G ، صفحه نمایش با سرعت بالا و دوربین های پیشرفته به بخش اصلی خود برگردد. اکنون بعد از چند ماه ، گزارشی حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نامMotorola  Edge S است. این گوشی توسط یک Snapdragon ۸xx SoC مجهز می‌شود که می‌تواند Snapdragon ۸۸۸ جدید یا Snapdragon ۸۶۵ SoC سال گذشته باشد.

چندی پیش، "چن جی" که به عنوان مدیر کل تجارت گوشی همراه Lenovo China’s فعالیت می کند این دستگاه را به نوعی معرفی کرد. طبق تیزر منتشر شده ، Motorola Edge S به زودی به بازار می‌آید و از چیپست اسنپدراگون ۸xx برخوردار خواهد بود. ما در سال ۲۰۲۱ هستیم و اکثر پرچمداران با اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شوند، با این حال این واقعیت که این شرکت صراحتاً از چیپست نام نبرد ، باعث می‌شود ما باور کنیم که  احتمال زیاد می تواند به جای اسنپدراگون ۸۸۸ با اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه شود. البته ، استراتژی استفاده از SoC های پرچمدار قدیمی هرگز ثابت نشد که یک استراتژی موفقیت آمیز باشد، مگر اینکه با برچسب ارزان تری مانند Realme داشته باشد که سال گذشته با Realme X۳ SuperZoom این کار را کرد.

مشخصات احتمالی Motorola Edge S (Moto Nio)

متأسفانه ، جزئیات زیادی در مورد این گوشی جدید در دسترس نیست. شاید این موتورولا نیو با شماره مدل  (XT۲۱۲۵) است که مدت هاست شایعه شده و در چند ماه گذشته از طریق چندین نشت اطلاعاتی مشاهده شده است. طبق شایعات ، احتمال قوی موتورولا Nio پردازنده سال گذشته Qualcomm Snapdragon ۸۶۵ SoC را تجربه خواهد کرد. این "پرچمدار" همچنین از یک پنل ۶.۷ اینچی با رزولوشن + FHD و سرعت تازه سازی ۱۰۵ هرتز برخوردار خواهد بود. بله ، این میزان تازه سازی رایجی نیست و این دستگاه ممکن است دارای تنظیمات Triple-Camera باشد که دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

شایعات قبلی حاکی از آن است که این سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV۶۴B است که به تازگی معرفی شده است. علاوه بر این ، موتورولا یک دوربین زاویه دید فوق‌العاده ۱۶ مگاپیکسلی OV۱۶A۱۰ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه خواهد داشت. این صفحه نمایش ممکن است دارای بریدگی قرصی شکل برای جایگیری دوربین دوگانه باشد و این سیستم دوربین یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی سامسونگ  S۵K۴H۷ و یک دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی از OmniVision خواهد داشت.

چیپست دستگاه همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. با این حال ، گزینه رم ۱۲ گیگابایتی با نوع ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت کنار گذاشته نمی شود. ما فقط نمی دانیم که یک پرچمدار جدید با پردازنده پرچمدار سال گذشته SoC چگونه می تواند جذاب باشد در حالی که بسیاری از گوشی‌های هوشمند قرار است با Snapdragon ۸۸۸ SoC جدیدتر عرضه شوند، همچنین دستگاه Android ۱۱ را مستقیماً اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.